CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 25 apr 2024 21:01

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: onze mobilhome is geleverd
BerichtGeplaatst: 17 maart 2015 22:54 
Offline
+50 Postings
+50 Postings

Geregistreerd: 31 aug 2014 09:37
Berichten: 150
Beste leden

Na 9 maanden is onze mh (een Mc louis 60g) eindelijk geleverd. :smt113
We moesten wat langer wachten want het type is in dec nog gewijzigd (oa ook een houtvrije bodem etc) waardoor de hele productie van enkele maanden werd verschoven.
Ik ben een totale leek wat mh betreft en op 3 maart stond ik ongeduldig te wachten op de oplevering.
Ik had recht op 2 uur uitleg en had me al goed voorbereid via internet en via dit zeer informatief forum. Het ging allemaal erg snel en erg oppervlakkig maar de meeste dingen heb ik wel onthouden. Helaas waren alle opties niet tijdig klaar en moest de mh de dag nadien terug binnen voor de laatste details.
In dat weekend ben ik vol enthousiame vertrokken naar de eerste halteplaats.
Ik was fier als een gieter als ik met hulp van de campinguitbater mijn mh achteruit op de meest eenvoudige plaats wist te manoeuvreren Anderen die direct na mij toekwamen moesten wel even wachten en reden dan ongestoord en met volle gemak achteruit zigzaggend naar een mooi vrij hoekje. Het kon mij niet storen . :smt100
Helaas werd ik de ochtend nadien wakker in een ijskoude mh omdat de Truma ongenadig dienst weigerde. Na alles geprobeerd te hebben tot een ultieme total reset ben ik maar terug gereden naar de dealer. De diagnose was een stofje in de leiding. Nadien zijn we dan maar richting Domburg vertrokken om de twee resterende nachten door te brengen.
We stonden daar met enkele Duisters en genoten dadelijk van het contact met elkaar.
Nu staat ons karretje even in de winterstalling maar midden april hebben we nog een 14 tal dagen vakantie over en trekken we naar Montpellier en omgeving of even in Spanje afhankelijk van het weer.
Ik meende al de vonk te hebben gepakt bij het lezen van al jullie berichten op dit forum. Dat klopt, maar het echt meemaken . Dat is pas firework.
Hoop velen van jullie op een plaatsje tegen te komen, :smt023


ps : Weet iemand hoe je de vers water tank kan laten leeglopen in de nieuwe versie van een Sovereign?
Dit zou rechtstreeks vanuit de tank moeten gebeuren, maar ik vind daar geen hendeltje????? :smt021


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 32 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Rienyengrace


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling