CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 23 mei 2024 12:09

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Canada ervaring in Europa ?
BerichtGeplaatst: 09 feb 2005 12:08 
Beste camperaars,

Een paar jaar geleden hebben wij als onervaren camperaars een tocht door Canada gemaakt met een camper. Mijn vrouw, ons zoontje van 2 en ikzelf hebben daar onvergetelijke herinneringen aan.
Prachtige natuur en geweldige overnachtingsplaatsen midden in de natuur, op een mooi grasveldje, tussen de bomen of aan een riviertje.
We hebben namelijk slechts 1 keer op een private camping gestaan en alle andere keren op "campings" van de overheid, deze zijn overal aanwezig, vind je niet op het internet en zijn echt prachtig.

Nu hebben we twee kindjes, van 3 en 1 jaar en we dachten met hen opnieuw op campervakantie te gaan voor 3 weken in europa. Mooie plekjes opzoeken, kinderen in het zand laten spelen en BBQ aansteken, op ons eigen tempo, enz.
Ik denk echter dat wij onze canada ervaring een beetje geidealiseerd hebben want als ik alle berichten hier doorblader en alle links goed bestudeer dan kan je in west-zuid europa bijna alleen maar op campings of op betonnen camperhaltes gaan staan. Leuk voor de meeste mensen die echt doorreizen en graag contacten leggen maar voor ons dus niet.

Mischien moeten we van het camperen dan maar afzien en ergens een huisjes huren of is het wel mogelijk om bv in denemarken (veel strand, veel te zien) campings te vinden zoals we die in canada kennen ? Bestaan ze ? hoe vind ik ze ? Of moet ik me aanpassen en Canada echt koesteren in mijn herinneringen ?

Graag advies.
Dirk


Omhoog
  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 6 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling