CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 01 mei 2024 19:14

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: winterberging
BerichtGeplaatst: 23 aug 2005 12:56 
Offline
+1000 Postings
+1000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 nov 2004 08:27
Berichten: 1252
Woonplaats: tussen mechelen en vilvoorde
de verhuurder van de winterberging waar ik de afgelopen 3 jaar stond heeft me gevraagd om uit te zien naar een andere berging aangezien mijn 7.21m lengte in de toekomst voor problemen zou kunnen zorgen aangezien hijzelf het één en het ander gaat bijzetten in zijn hangaar.

1e VRAAG : weet er iemand een berging voor een mh van 3.5t - 7.21m lengte, in een cirkel van +/- 10 km ronde Elewijt (ligt midden de driehoek vilvoorde/mechelen/leuven.

2e VRAAG : indien ik geen berging vind zal de mh op de oprit staan thuis, wat moet ik dan allemaal doen ?
Dit werd ooit reeds beschreven maar ik zou specifiek willen weten wat ik moet doen tegen de vrieskou.
ik heb wel een dubbele bodem maar wanneer de mh lange tijd stilstaat zonder verwarming bevriezen de leidingen toch.
zet ik bv een electrisch vuurtje in de mh ? (vebruik zal minder kosten dan 1j huur van de berging, daarvoor moet ik het dus niet laten.
moet ik dakraampjes open zetten of volstaat de verluchting bij gesloten toestand van dakramen en heki ?
kan ik op één of andere manier alle leidingen laten leeglopen ?
bestaan er systemen om het dak van de mh af te dekken door middel van een zeildoek dat op 10 cm boven het dak hangt (op een constructie op de mh zelf , heb zo ooit iets gezien op een caravan)
ik mag geen carpoort zetten, anders was alles opgelost natuurlijk
dank op voorhand bij jullie aandacht voor deze verschillende problemen ik zal ook nog de verdeler van mijn mh raadplegen en zijn raadgevingen nadien op het forum zetten.
groeten

erik


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 7 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bmci-2950, rolu


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling