CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 12:40

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: carport uitrijden met ingeklapte spiegels .. doet iemand dat
BerichtGeplaatst: 08 feb 2017 10:50 
Offline
+500 Postings
+500 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 sep 2005 11:49
Berichten: 576
Allen gegroet.

Een tijdje geleden stelde ik hier de vraag of ik met een livingstone qua hoogte geen probleem heb om mijn carport binnen te rijden ... nogmaals dank voor alle hulp.

Maar ! Mijn carport is ong 2.80 meter breed en de livingstone is 2.54 breed (met uitgeklapte spiegels). Dit laat me 13 cm aan elke kant om een voertuig van 6 m lang binnen te rijden. Dat zie ik niet zitten, zeker omdat ik geen personenwagen meer zal kopen en mijn camper wens te gebruiken voor dagelijks gebruik.

Dus ik zal de spiegels moeten inklappen. Maar dan zie ik niet meer hoe ver ik van de wand (eigenlijk van de palen) zit ...
Ik kan me voorstellen dat er wel andere camperaars zijn die dit probleem hebben ...
Daarom mijn vraag hoe juliie dit oplossen... Ik zie 2 mogelijkheden :
-een klein spiegeltje op de ingeklapte spiegel
-en soort visoog- spiegel die opgehangen wordt in de 2 voorste hoeken van de carport ..

Mijn ogen zijn echter al niet zo goed (glaucoom), maar ik kan mischien hulp krijgen van de geluids-sensoren. Maar als ik het goed begrijp, geeft zowel de linker- als de rechterwand hetzelfde geluid ...? Zien jullie dan aan welke kant het probleem zit ? Dit wordt bij mij bemoeilijkt door het feit dat de carport aan de buitenkant is afgezet met houten panelen en mijn probleem zijn dus de palen die aan de binnenkant van de carport staan (zowat om de 1 a 1.5 meter). Mischien is er nog iemand geconfronteerd met deze specifieke situatie ...

Dank op voorhand voor elke reactie


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 33 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling