CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 18 apr 2024 03:52

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: portugal (lissabon)
BerichtGeplaatst: 11 nov 2017 10:57 
Offline
+1000 Postings
+1000 Postings

Geregistreerd: 05 jan 2013 10:15
Berichten: 1047
Woonplaats: gentbrugge
he hallo allemaal.
Nu al even uitkijken voor hoe en wat er is voor de lange verwachte reis naar lissabon in jullie 2018.
we zouden eens heel iets anders willen dan wat we anders doen , we gaan ieder jaar naar Tossa del mar spanje en blijven daar dan een 20 tal dagen dus tijd voor wat anders.
De bedoeling is om de reis zonder péage te doen door frankrijk zoals gewoonlijk en meschien ook door spanje tot lissabon.
ons iedere dag verplaatsen, we zijn vroege vogel dus om 07.00 vertrekken en +- 5 uur rijden zou ik leuk vinden zo zouden we op onze reis heel veel kunnen zien .
in lissabon een paar dagen blijven en dan terug reizen door portugal en dan eens midden door frankrijk rijden en de mooiste plaatsen aan doen .
de vraag is wie weet er heel mooie stadjes zijn die zeker te bezoeken van lissabon tot ongeveer porto want dan zou ik richting San Sebastian willen rijden of raad er mij iemand aan om toch nog verder door te rijden .
wij houden van wandelen in haventjes stadjes met winkeltjes en mooie uitzichten om jullie een idee te geven wat we zoeken .
ben benieuwd wat ik hier allemaal te zien zal krijgen maar kan mij er mee bezig houden in de winter he .
alvast bedankt

_________________
Afbeelding
fiat burstner t603 privilege 2.8 jtD

groetjes van wally en liliane


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 18 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling