CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 18:24

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Hoe moet ik dat verklaren
BerichtGeplaatst: 25 maart 2019 08:31 
Offline
+2000 Postings
+2000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 25 feb 2010 20:17
Berichten: 2160
Woonplaats: Bierbeek
He
Allereerst iemand hier op het forum bedankt.
Ik had volgens mij een sunmover gekocht ergens in de loop van verleden week heb ik hier op het forum er iets over gepost met de vraag of dit zonnepaneel gekend was.
Ik heb dan ook een koop overeenkomst afgesloten met de verkoper op 2dehands een voorschot betaald met de afspraak dat ik het paneel zou ophalen in het weekend.
Gisteren wil ik contact opnemen om te zeggen dat ik er in de loop van de dag zou om komen en tot mijn verwondering was ik geblokkeerd door de verkoper. Toen ik hem belde om er melding van te maken kreeg ik droog weg de melding van ha ja maar je moet niet komen wij hebben ons paneel doorverkocht aan iemand anders van campersite voor het dubbele van de prijs. Toen ik dan zei van ja maar wat dan met mijn afspraak en mijn voorschot werd de telefoon afgelegd met de melding dat zij geen voorschot zouden hebben gekregen.
Ik weet niet at iemand bezield om zo iets te doen en twee als er hier mensen zijn die op die manier iets willen hebben dan weet ik wat ik hier nog ga zeggen en at niet. Te meer dat deze persoon zou gezegd hebben dat hij mij kent en dat ik toch niet zou opdagen om de afspraak na te komen . Straffe gasten hier bedankt bij deze.
grt sloeberke

_________________
Misschien tot nergens onderweg want ergens is nergens
goodspeed


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 37 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling