CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 29 maart 2024 00:15

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 67 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Verwarming op diesel of gas ?
BerichtGeplaatst: 18 sep 2019 12:10 
Offline
+250 Postings
+250 Postings

Geregistreerd: 10 okt 2016 18:46
Berichten: 327
Wij hebben volgend dilemma :

Nu hebben we een Webasto Diesel als verwarming en nu spreek ik mezelf tegen : zou eigenlijk niet anders willen …

Maar mochten jullie nu willen veranderen en de MH die je ziet staan is eigenlijk dat wat (bijna) volledig in het plaatje past doch als verwarming is het een Truma CP (hoogstwaarschijnlijk op gas dus) … We gaan eens zien een deze dagen …

Dit topicje om ff te polsen naar jullie mening … Wij zijn nu pas (ik weet het) een jaar bezig en ondervinden dat we meestal campings of goed ingerichte CP's aandoen, dus niet echt het avontuur opzoeken. Ook zijn we maandelijks wel eens weg en willen dat het ganse jaar ook zo houden, dus idd de winter zal ook voor ons meespelen … Eigenlijk vandaar de vraag langs de ene kant en de tevredenheid van de Webasto aan de andere kant. Ik denk dat verwarmen op gas niet zo simpel zal zijn, steeds op zoek moeten naar gasflessen …

Of zijn er andere oplossingen , denk hieraan eeen LPG installatie of kan een Truma CP oorspronkelijk op gas nog omgebouwd worden naar een diesel. Ken het wel niet maar als men googled dan lijkt het dat beide versies voor een Truma CP bestaan … (?????)

Alvast bedankt voor jullie meedenken/mening :smt023 :smt026 :smt039


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 66 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 67 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling