CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 10 mei 2024 10:31

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Misbruiken staanplaatsen.......
BerichtGeplaatst: 03 apr 2006 09:35 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 06 nov 2005 11:59
Berichten: 9
Woonplaats: west vlaanderen
Hallo
Dit weekend geweest , zijn mijn vriend en ik met onze mh naar Bocholt geweest om het een en het andere te bezoeken . Via informatie van andere vrienden wisten wij dat er aan de" Passantenhaven " een zestal plaatsen waren voor overnachten max één nacht, dit kon ik ook lezen in het camperboek met alle staanplaatsen van Europa, daarin stond ook vermeld dat je water kon nemen en je toilet ledigen. Vrijdagavond zijn we toegekomen rond 22 uur. Er waren nog plaatsen vrij en wij ons geinstalleerd en goed geslapen. Wat mij wel opviel , was dat mijn gebuur aangesloten was op elektriciteit en nog een andere mh. Zaterdagmorgen een rondgewandeld en ik kwam tot de konstatatie dat er 2 mh aangesloten waren aan de elektriciteitsvoorzieningen aan de aanlegsteigers voor de boten, Deze stopkontakten hebben niets te zien met de mh parking. De zondagmorgen heb ik gesproken met de havenmeester en daarover inlichting gevraagd , als dat hier zomaar kan datmen zonder te betalen zomaar elek. kan aftappen . Deze persoon was heel vriendelijk en vertelde dat het gemeentebestuur het dulde maar er misschien zal verandering in komen.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik het afschuwelijk vind dat er bepaalde personen zo alles verprutsen wat we verkregen hebben om te kunnen overnachtenop een mooie plaats dicht bij het centrum van een dorp. Wij hebben daar maar 1 nacht gestaan en de zondagmiddag stonden die 2 mh daar nog aangesloten aan de stopkontakten van de aanlegsteigers van de boten, het was natuurlijk 1 NL en ook een Belg .
Indien dit forum niet de juiste plaats was om dit te posten , mijn verontschuldigingen, het is nm; maar de 2de maal dat ik iets plaats , maar dit moest van mijn hart.
[/b]


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 10 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lei Yer


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling