CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 24 apr 2024 04:15

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Evolutie van de campers
BerichtGeplaatst: 01 feb 2021 20:39 
Offline
+250 Postings
+250 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 29 feb 2016 10:09
Berichten: 398
Woonplaats: Sint-Pauwels
Hallo,

we hebben we een Ducato Pegaso 63 van 1998 (7m) met vast bed achteraan en alkoof. Alle zetels zijn in een warme stof (weliswaar met een verouderd motief). We zijn zaterdag voor de grap eens gaan kijken bij Dicar naar nieuwe campers. We zouden voor geen geld willen ruilen met wat we gezien hebben. Wat ons opviel was dat de zetels allemaal in leder waren, wat we absoluut niet gezellig/warm vonden. Daarnaast hebben alle campers tegenwoordig een garage waar ik het nut niet van wil ontkennen, maar als je dan een bed hebt achteraan, zit het boven de garage, dus niet op zithoogte. Het verkleint enorm het ruimtegevoel in de camper vinden wij, en het is ook minder leuk omdat wij (en de kinderen) wel eens op ons bed gaan zitten. Ook viel het op dat er achteraan maar één venster is, terwijl wij het net zo leuk vinden om 's morgens alle gordijnen rond het bed te openen en te genieten van het panoramisch uitzicht (we hebben 3 vensters rondom het bed). Wat we wel een voordeel vonden, is de aparte douche. Bij ons is dat samen met het toilet. Wat ik ook storend vind aan de nieuwe gasverwarmingen, is de luide "klak" van de gasblok als de kachel aanschiet. Als lichte slaper vind ik dat 's nachts storend. Wij hebben nog een S3002 met waakvlam, die hoor je niet (buiten de ventilator).

Let op, ik wil hier geen polemiek starten, ik weet ook wel dat smaken persoonlijk zijn. Maar we zouden niet willen ruilen, ook al hebben nieuwe campers zeker voordelen (stillere/krachtigere motor, airco op motor, garage...).

https://photos.app.goo.gl/mgAqSUtdJkJK7f1T7

_________________
Fiat Pegaso 63 - 2.5TDi 1998


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 35 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling