CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 29 apr 2024 15:51

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: weekje Zillertal
BerichtGeplaatst: 10 jan 2005 10:07 
Offline
+500 Postings
+500 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 nov 2004 10:07
Berichten: 564
Woonplaats: Berchem
Vorige week ben ik voor een weekje rihting Zillertal vertrokken met vrienden die er reeds meerdere malen zijn geweest, ik kende het dal enkel van Mayerhofen en vermits ik hermee enkele jaren terug slechte ervaringen had gehad hield ik mijn hart vast.
Zaterdagavond waren we daar toegekomen en zijn we op de parking van de skilift van Kaltenbach gaan staan, wel deze het verst vande lift gelegen om de drukte te vermijden. Op 50 m van onze plaats was een supermarkt dus we hadden elke dag verse broodjes. Ik moet zeggen dat Kaltenbach een zeer mooi skigebied heeft. Vanuit Kaltenbach kan men ook nog eens naar Hochfugen, hier kan je ook met de mh gaan staan maar ik heb me laten vertellen dat de weg zeer steil is en smal, 1 van de vrienden die erbij was is vorig jaar geschoven met de mh en die zag het niet zo goed zitten en waarom risico's lopen als je er vanuit Kaltenbach ook geraakt ?
Maandagavond zijn we dan naar de camping gereden in Asschua(?), deze is zeer mooi en imens groot er is een zwembad, sauna, douches, winkeltje enz. Maar vermits we enkel voor een staanplaats hadden betaald (15€) konden we niet in het zwembad, wel water, elektriciteit nemen en wc en vuil water lozen.
Dinsdagmorgend zeer vroeg naar boven gereden richting Gerlos-Köningsleiten, een lange bochtige weg, je rijdt door Gerlos en een 3 a 4 km verder heb je dan ee grote parking die 2 skigebieden met elkaar verbindt, hierop kan je zonder probleem staan en je waant je s'avonds helemaal alleen op de wereld, zo rustig, ongeloofelijk we stonden daar met een 7 tal mh's op 10 meter van de pistes.
Ondaks dat dit skigebied heger ligt dan Kaltenbach was de sneeuw toch van minder kwaliteit dan in Kaltenbach maar het was wel veeeeeeel rustiger op de pistes.
Donderdagavond zijn we dan terug naar beneden gereden om vrijdagavond terug naar huis te rijden.
Het was de eerste keer dat we het Zillertal op die manier bezochten maar ze gaan ons volgend jaar zeker terug zien...........als er sneeuw ligt :-D
Nu zijn we al aan het aftellen voor de Krokusvakantie in Sölden, maar hier gaan we op camping.


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 5 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling