CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 11 mei 2024 17:42

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: St. Gottard: welk moment?
BerichtGeplaatst: 22 jul 2006 16:43 
Terwijl iedereen vakantie heeft/neemt, heb ik aangenomen om te gaan werken nu maandag en dinsdag, in Piacenza, net voorbij Milano. Ik kan vertrekken vanaf vrijdag na kantoor, maar vraag me af welk moment ik het beste kies? Want zoals ik al schreef in een andere draad vertrek ik normaliter nooit in het weekeinde, om de verkeersdrukte te vermijden.

De route wordt Luxemburg (wel via de N4 wegens werken op autostrade) Metz Nancy Mulhouse efkes de Rijn over dan Basel Luzern St. Gotthard.
Enfin wat ik voor mezelf maar de Tancarville-route gedoopt heb.

Voor de hand ligt om zaterdagochtend te vertrekken, als het verkeer meevalt vlam ik dan zateravond de Gotthard-tunnel door en dan kan ik zondag nog wat rondhangen in Lombardia, toch nog een beetje vakantie! Maar ik vrees dat ik op die manier in de ergste drukte ga terechtkomen.

Misschien beter vrijdagnamiddag vroeg vertrekken (+/- 15h?) zodat ik reeds in alle zaterdagse vroegte doorheen de tunnel ga? Of pas vertrekken op of zelfs na de zatermiddag?

Apropos is die tunnel nu definitief terug open na de vallende stenen en aansluitende werken? Weet er iemand van andere knelpunten langsheen deze route?

Bij voorbaat dank,


Omhoog
  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 3 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling