CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 19 apr 2024 12:42

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Camperplaatsen + route tussen Rosas en Benidorm
BerichtGeplaatst: 06 okt 2015 11:23 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 08 apr 2014 07:39
Berichten: 11
Hallo forumleden,
Ik ben op het forum al een tijd aanwezig als lezer... en heb al enkelen onder jullie mogen ontmoeten tijdens mijn tochten. Ikzelf reis steeds alleen als persoon, ben enkel vergezeld van mijn 2 honden (borders) en mijn reizen worden dus zoveel mogelijk naar hun behoeften geregeld. (vrij wandelen langs strand, op berg of in bos).
Ongeveer half oktober wil ik vertrekken naar Spanje, gedeelte tussen l'Estartit en Benidorm.(heb totaal geen camper ervaring met Spanje) en mijn voorkeur gaat naar vrije plaatsen afgewisseld met camping. Ikzelf heb geen afkeer naar camping en heb ACSI card en weet dat qua veiligheid dit een belangrijk + punt is maar met 2 dogs is het voor niemand een plezier om op een wss volle camping met beperkte staanplaats te vertoeven...... waardoor ik dus voornamelijk zoek naar "recent bezochte" vrij veilige plaatsen langs het strand. De nabijheid van toeristische plaatsen is geen noodzaak, vrijheid en rust telt. Ik reis zoveel mogelijk "peage vrij" en heb met Google Maps en Via Michelin reeds mogelijke routes bekeken.... Als heenreis is het tot nu via Sedan- Auxerre- Clermont Ferrand en over de terugreis heb ik nog geen idee....
Mijn oproep is nu naar forumleden die hun kennis en ervaring van locaties en routes willen delen.... zowel van slaapplaatsen onderweg als in Spanje. (ps: Heb helaas een GPS zonder mogelijkheid invoering van coördinaten).
Verder heb ik de zoekfunctie al gebruikt en vele reisverslagen gelezen....
Hopende op positieve reactie's en vele info.... wil ik jullie nog van harte danken voor de aandacht en wens ieder nog vele , gezonde , veilige reizen....
Met vriendelijke groeten,
Ivan en dogs... :smt039 :smt028


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 4 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling