CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 apr 2024 20:39

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Serviceplaats Morella
BerichtGeplaatst: 06 sep 2007 08:06 
Offline
+250 Postings
+250 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 09 nov 2006 21:41
Berichten: 308
Woonplaats: Heist-aan-Zee
Eéntje gevonden die niet in de oranje campergids van 2007 staat, maar wel op de servicesites die Patricio & Clement hebben opgegeven: Morella. Van Peñiscola aan de zee, rij je 80 km land inwaarts. Mooie plaats om te staan, rustig, donker, alles gratis, juist geen electriciteit (dat heb ik zeker niet nodig :wink: ). max 72 uur staan, 'k heb alles al doorgestuurd naar facilemedia, de makers van campergids.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ach ja, de eerste nacht had ik mij bij de oude muur geplaatst, en zag de guardia civil (mijn vrienden) een briefje onder mijn ruitenwisser plaatsen. Ze reden terug naar boven en ik hield ze tegen, en vroeg wat het probleem was. Ze zeiden dat ze een briefje gestoken hadden dat ze nu een gratis plaats hebben voor campers, en als ik wou, de dag nadien zou daar staan. Goed, de 2 de nacht slapen we op de camperparking, en krijgt mijn dochter toch de "touristica" virus in haar buik. Deze krijg je van hun ijsblokjes. Het kind de ganse nacht ziek en overgeven... Tot 's morgens, wie komt er eens kijken of alles goed ging? Ja, mijn vrienden van de Guardia, let op de camperplaats, is op 1km van Morella, maar steil berg af en op. Geen probleem, een ritje geen en weer gekregen met hun 4x4 naar de Phamacia, en zo zie je, Spanjaarden hebben het niet echt voor toeristen, en zijn van nature niet echt vriendelijk, maar soms ....
Oh ja, voor de vogelliefhebbers, als de zon er even is, komen er een stuk of 30 vale gieren rond de top vliegen...

Afbeelding

Met vriendelijke groeten,

Youri

_________________
MAN TGL in opbouw
Efoy 2200 brandstofcel
Avic F500BT
Webasto Dual-Top RHA-100 (drinkwater versie)
Webasto X100 dieselcooker


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 4 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling