CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 16 jun 2024 03:54

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: electronische tolheffing portugal
BerichtGeplaatst: 01 feb 2012 17:30 
Offline
+50 Postings
+50 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 aug 2009 14:07
Berichten: 218
Woonplaats: torhout
goeie dag , heb zojuist ens gegoogeld voor info portugal en hebben ontdekt dat er scut tolwegen zijn in portugal . dus men moet op voorhand een kastje huren en er een bedrag opzetten , maar dit is beter gezegd dan gedaan op sommige forums zijn er mensen die er niet konden aangeraken ?
op de officiele website is er alleen een portugese versie
is er iemand die er reeds ervaring mee heeft . zelfs de anwb , touring en vab weten ook niet meer of hebben onvoldoende info
wij planden in sept 2012 een reis naar extramadura en daarna naar portugal , maar als heel die tolheffing zo een miserie is begin ik toch te twijfelen
natuurlijk kan men ook binnenwegen nemen maar op sommige stukke gaat dat eenvoudigweg niet
bedankt op voorhand
groetjes
heb een art bijgevoegd van nederlanders die in portugal wonen

wijs word ik vooral als ik leer te accepteren dat het gaat zoals het gaat. Zover ben ik vandaag nog niet. Graag lucht ik mijn hart hier en wie weet doe dat jou ook goed Albert.
1. naar het postkantoor gegaan. "Nee niet op voorraad waarom bestel je het gewoon niet via de website van Via Verde maar volgende week zijn ze hier vast wel op voorraad."
2. Website Via Verde. Deed het niet (overbelast) Klantenservice gebeld. Overbelast verbinding werd daarom verbroken "Probeer het later nog maar eens"
3. Op de A7 bij de eerste de beste Area do Serviço kastje willen kopen. "Nee de BP-stations doen daar niet aan mee. Probeer maar bij de tolpoort."
4. Bij het eerste de beste tolpoortje uitgestapt en in kantoor van Ascendi DE gevraagd. "Nee dat verkopen wij niet, probeer maar Payshop of CITT of ga naar Trofa of Porto 50 km verderop. Muito complicado"
5. In Guimarães bij eerste de beste Payshop een DE-kastje willen kopen. " Nee die verkopen wij niet we innen alleen als u zonder DE een tolpoort passeert, met administratieve toeslag"
6. Bij het eerstvolgende postkantoor gestopt " Ja die verkopen wij maar vanmiddag niet, volgende week zijn ze er wee


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 3 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling