CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 26 apr 2024 06:59

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: ervaring met renault garantie
BerichtGeplaatst: 17 nov 2014 12:44 
Offline
+50 Postings
+50 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 aug 2009 14:07
Berichten: 218
Woonplaats: torhout
goeie dag , mijn nieuwe hobby premium van 30 years anniversery op renault master is ingeschreven bij DIV op 09 okt 2014 met 0 km op de teller nu neem ik contact op bij de renault garage in mijn omgeving , de garage geeft het chassisnr door + inschrijvingsbewijs door aan renault belgie en ik krijg geen volle 2 jaar garantie omdat de master zogezegd reeds op 14052014 is ingeschreven bij hobby in duitsland en vanaf dan reeds de garantie begint te lopen. dus als ik het goed begrijp als je een nagelnieuwe MH op renault master koopt en die staat een jaar in de showroom dan bent u een jaar garantie kwijt. ik vertelde dat mijn vorige MH op fiat een stockmodel was dat reeds 1 jaar in de showroom gestaan had geen enkel probleem was voor fiat Belgium en mijn garantie begon pas te lopen op datum van inschrijving.
ik heb contact opgenomen bij mijn dealer uit Poperinge deze staat ook versteld natuurlijk en gaat contact opnemen bij hobby duitsland . ik verlies dus 5 maand garantie ,volgens de garage is het de fout van hobby
nog een geluk dat het een nieuw model 2015 is
dus als er mensen zijn die een nieuwe MH van eender welk merk op renault kopen opletten geblazen
de garage zelf zegt dat ze er zelf niets kunnen aan doen en ik heb ook een officiele print gekregen van garantie en onderhoudoverzicht met mijn chassisnr op van renault belgie
mvg


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 31 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling