CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 13 mei 2024 18:46

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Injectieprobleem Fiat
BerichtGeplaatst: 19 jul 2007 15:07 
Offline
+250 Postings
+250 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 18 nov 2004 12:57
Berichten: 448
Woonplaats: Wilrijk
Wij hebben een Dethleffs op Fiat-basis van 2004. Een 28JTD.
Vorig jaar in de Dordogne reden kon ik plots maar 40 km/u rijden. Hij reeds als het ware op "3 poten". Het verklikkerlicht van de injectie brandde. Via ... werden wij weggesleept naar een Fiatgarage. Daar heeft men ons binnen het kwartier gedepaneerd. Enkel via een computer en een schroevendraaier. De man zij dat we geen problemen meer zouden hebben. Nu vrijdag (de 13-de) richting Calais weer vanhetzelfde. Het lichtje brandde weer maar ik kon perfect blijven rijden. Retour richting Geluveld -wel tegen een gereduceerde snelheid van 80 km- bij een Fiat-garage waar zaterdagmorgen zeer vriendelijk en snel werden geholpen. De mekanieker deed juist hetzelfde als vorige zomer. We konden weer voort. Vorige zomer hebben we nog 1.5 week rondgereden, sindsdien nog vele reisjes gemaakt zonder problemen. De mekanieker vertelde mij nu dat we weer zonder problemen konden rijden en dat het vervangen heel duur was en nu zeker nog niet nodig enkel wanneer het probleem zich veel meer zou stellen. Heeft iemand dit nog voor met het vorig model Fiat? En wat moet er eventueel hersteld worden en hoeveel zou dit bij benadering kunnen kosten?
Alvast bedankt.

Dirk


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 8 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rolu


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling