CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 29 apr 2024 10:31

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: 2.8 TDI: voortrein ellende
BerichtGeplaatst: 01 jun 2006 04:53 
De Boxer 2.8TDI (bouwjaar 2004) had er 30.000 km opzitten toen er voorwiellagers moesten vervangen worden. Dit gebeurde onder garantie, met de glimlach, geen probleem. Maar kort daarna kwam er een raar fenomeen: bij het remmen komt er een snel pompen in het rempedaal, alsof de remschijf zou scheef staan. Wagen terug binnengedaan, probleem opgelost, bij 40.000 km was het pompen er terug, wagen opnieuw binnengedaan, na een hele week in de garage was het nog eens opgelost, nu op 50.000 km is het erger dan ooit EN bovendien hoor ik opnieuw slechte voorwiellagers. Of het hetzelfde wiel is als vorige keer weet ik niet. Ook weet ik niet wat er precies in de garage gedaan is want ik heb nooit de werkbonnen gekregen.

Vragen:
-) is dit een bekend verhaal? is die boxer/ducato/jumper echt een ongeluksmodel? daarom dat ze nu al een nieuwe versie brengen?
-) is het normaal dat ik geen werkbonnen gekregen heb? omdat ik het niet moest betalen? kan ik deze alsnog opvragen/eisen?
-) wat doe ik nu? onafhankelijk diagnosecentrum? VAB?
-) de garantie is maar één jaar, denk ik, en intussen is de wagen anderhalf jaar. kan ik me beroepen op de algemene handelswetgeving die zegt dat koopwaar geen verborgen gebreken mag vertonen?

bij voorbaat dank,


Omhoog
  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 18 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Heiastart


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling