CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 20:57

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 83 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Aankoop van andere MH! Zoeken jullie mee?
BerichtGeplaatst: 04 maart 2016 16:03 
Offline
+4000 Postings
+4000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 10 sep 2009 13:16
Berichten: 5730
Woonplaats: Vlaams Brabant
Aangezien onze centjes op de bank toch geen kl... meer opbrengen besloten om i.p.v. van te wachten tot ik binnen 4 jaar op pensioen ben nu reeds op zoek te gaan naar nen andere MH! :smt023
Ik zou nog steeds willen blijven rijden met die van ons waar we echt nog niets van problemen mee gehad hebben en waar we gewoon 14 dagen mee vrij kunnen staan zonder één keer aan de stroom te moeten hangen wat tegenwoordig met die verwarmingssystemen die veel te veel elektriciteit verbruiken heel moeilijk is. :?

Nog geen enkele MH gevonden waar al de opties op staan zoals die van ons geweldig beestje en wat ook opvalt is hoe weinig MH's een zonnepaneel hebben laat staan een trekhaak. :smt021 Zijn er dan zo weinig mensen die vrij staan?

We willen geen nieuwe omdat we na 20 jaar MH ervaring weten dat een nieuwe MH bijna altijd wel wat problemen heeft wat natuurlijk wel opgelost wordt in garantie maar daarom willen we er dus één van enkele jaren oud.
Zonnepaneel moet er zowiezo opstaan zodat ik al niet meteen aan de slag moet. Trekhaak kan ik altijd zelf nog plaatsen dus dat is geen ramp.

We willen achteraan een Frans of een dwars geplaatst bed en liefst als 2° bed zo'n één dat je moet van het plafon laten zakken. (In de toekomst kunnen de kleinkinderen dan altijd nog wel eens mee :D )

Kristel ziet niet graag een integraal maar ik had nu deze gevonden.
http://www.dicar.be/nl/nl_tweedehands_d ... ette&type=

Is dit misschien een MH geweest van iemand van het forum of weet iemand van wie hij geweest is of is er anders iemand die met dit type ervaring heeft?
Wat verbruikt zo'n ding?
We gaan morgen eens wat gaan rondsnuffelen bij Dicar dus da wordt gevaarlijk. :lol:

Als jullie dus iemand weten die zijn MH verkoopt die aan onze voorwaarde voldoet laat je het maar weten.

Ik heb alle tijd maar Kristel is echt wel van plan nog voor de zomer reeds een andere te hebben! :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 82 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 83 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling