CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 18:24

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nieuwe petitie camperplaats Nesthof Diksmuide!!!
BerichtGeplaatst: 25 jan 2015 15:53 
Online
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 sep 2013 20:17
Berichten: 18391
Woonplaats: Heel het jaar onderweg
Beste camperaar

Naar aanleiding van een aantal reacties afgelopen week heb ik zelf initiatief genomen én gebeld met Nancy van het Nesthof
Deze mensen zitten er na 2 jaar "strijden" helemaal door en zijn de moed kwijt (je zou voor minder) #-o

Nu, een petitie starten kan iedereen maar in de éérste plaats wil ik het voor hen doen.
2é reden is om samen mét alle namen ook een begeleidende brief op te stellen voor het stadsbestuur van Diksmuide
Hierbij reken ik op iemand die me helpt om met sterke argumenten in deze brief het stadsbestuur van Diksmuide op andere gedachten kan brengen.
Dat er regels moeten gevolgd worden daar ben ik mee eens.
Uit het gesprek met Nancy blijkt Internationaal Vlaanderen wél te willen meewerken zodat zij verder zouden kunnen met hun camperplaats.
Doch, het stadsbestuur trekt de ene paraplu open na de andere want NIEMAND durft daar een beslissing nemen
Van een paar honderd vierkante meter landbouwgrond een recreatiegrond maken waarom zo moeilijk blijven doen
Ambtenaren die met de laatste verkiezing door U en ik verkozen zijn....dit is een schande!
Alle steden en gemeenten pretenderen dat hun kas leeg is wél doe er AUB iets aan....
Deze streek toont de vele plaatsen vanuit de éérste wereldoorlog en vele onder U én andere EU-burgers zakken elke jaar af naar hier.
Dat er naast de toeristen mét de auto, trein of vliegtuig er méér en méér komen met de camper (vooral uit de UK) dat heeft het stadsbestuur (nog altijd) niet gesnapt
Dit is een win-win voor beide partijen, de landbouwbedrijven én de stad!
Gemeentebesturen blijven zich steeds verschuilen achter wetten die 30 jaar geleden misschien nog relevant waren maar de tijden zijn veranderd!
Familiale landbouwbedrijven verdwijnen als sneeuw voor de zon door de zware lasten én regeltjes die hen wordt opgelegd.
In Nederland gaat het NKC actief op zoek naar camperplaats bij landbouwbedrijven én zij onderhandelen ook met stadsbesturen
Allemaal om toerisme aan te trekken en inkomsten te verzekeren.
In Belgie...verdwijnen er camperplaatsen!
De eigenaars van het Nesthof "willen" hard meewerken om deze streek vooralsnog nieuw leven in te blazen en toeristen te ontvangen.
Steun aub deze mensen en denk voor één keer niet "ikke" maar laat AUB als "Vlaming" Uw tanden eens zien
Wie persmensen kent en ze kan inschakelen.....doen!

Hoe kunnen we meewerken:
Uw gegevens doorsturen op deze manier: Fam.Van Pimpersele 1234 Bommerskonten
Deze gegevens doorsturen naar mij dan doorsturen aub (via pb)
Ik verzamel ze en zet ze in een tekstbestand
Ik stuur dit bestandje dan door naar het Nesthof.
IK weet niet hoeveel forum leden er zijn dus meteen ook de vraag aan de Admin of het ook mogelijk is een mail te sturen naar ALLE forumgebruikers zodat IEDEREEN kan meewerken aan deze petitie
Voor deze petitie van start gaat graag ook even het advies van de administrator of de moderatoren aub
Alvast dank voor de medewerking

_________________
Frank en Ingrid
Carado T447 3,5t
Pilote Galaxy G741C Sensation 4,5t

De Toekomst behoort aan hen die geloven in de schoonheid van hun Dromen
(Eleanor Roosevelt)


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 47 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling