CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 15 jun 2024 23:55

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nieuwe scooter gekocht en bijna gejost.
BerichtGeplaatst: 04 jul 2015 21:32 
Offline
+2000 Postings
+2000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 nov 2004 19:34
Berichten: 2671
Woonplaats: Europa
Oude scooter verkocht en wat rond gebeld, en mijn goesting gevonden, ene Beverly 350. Prij overeen gekomen en gekocht.
Betaal een voorschot van 500 € en krijg de papieren en de factuur. Verkoper zegt, ge moet de aanvraag voor de plaat opzenden naar Brussel omdat dit een scooter betreft die in stock staat.
Raar!
Kom thuis en begin de papieren in te vullen en zie op de factuur een regel in het vet getypt
SCOOTER STAAT IN STOCK SEDERT 08 05 2012
Was da......hela ik heb een nieuwe scooter gekocht, zo gaat dat niet. Hierover Weerdt met geen woord gerept tijdens de verkoop. Ene hoop woorden en uiteindelijk krijg ik een extra compensatie en besluit de koop te laten doorgaan, heb tenslotte 500 € voorschot betaald en die wil men niet teruggeven.
De verkoper drukt erop om de aanvraag naar. Brussel te sturen maar onze verzekerings agent, ik kan ook naar DIV Alken gaan.
Na 3 uur wachten zegt de dame, kan deze niet inschrijven op vandaag maar op 08 05 2014....
O km en al meer dan 1 jaar oud, a neen hé, zo niet. Stop met inschrijven ik wik deze niet meer. Terug naar verkoper, bla, bla, bla, enz, geen geld terug, papieren zijn afgeleverd, dus neen.
Hola Paula zo niet. Ik zeg, parkeer mijne motorhome voor uw deur en niemand komt er in, tot ik ..... En ja gelukt, centjes terug.
Ondertussen heb ik een nieuwe met fabricatie datum van dit jaar. Eind goed al goed.

Straf dat er verkopers zijn iemand erin proberen te luizen. En het was bijna gelukt, had ik de papieren naar Brussel gezonden dan had ik het aan mijn broek.

_________________
Groeten,

Jos

Polarsteps/JosMuyzers
Mijn blog: http://blog.seniorennet.be/motorhomezwerver
Wij waren in: B, NL, D, F, AT, D, N, I, SP, P, GB en Schotland.
12 Motorhomes gehad in meer dan 30 jaar.


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 14 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling