CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 22:25

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Bob, ... o wat zou ik toch graag ...
BerichtGeplaatst: 30 apr 2017 17:16 
Offline
+1000 Postings
+1000 Postings

Geregistreerd: 14 mei 2006 18:48
Berichten: 1293
Woonplaats: Vlaanderen
Beste Bob,
Nu je, na 7,5 jaar, niet meer fysiek bij me bent.. kan ik eindelijk terug eens:
- naar plekjes zoals de cinema waar jij niet mee naar binnen mocht
- moet ik niet meer alle dagen na het werk je neus-veegjes van de ramen afkuisen waar je de ganse dag op mij zat te wachten tot ik terug thuis kwam
- moet ik niet meer regelmatig je plasjes op de vloer opkuisen omdat je het niet een volledige werkdag kon ophouden
- moet ik niet meer regelmatig je 15 ! dekentjes wassen want overal lagen er omdat je het snel koud had
- moet ik niet meer regelmatig overal je haartjes opkuisen uit de zetels of op de vloer
- moet ik me niet meer haasten als ik boodschappen ga doen omdat ik weet dat je verlatingsangst had
- moet ik niet langer de mand op de fiets of scooter plaatsen waarin je zo graag zat op tochtjes in de natuur
- moet ik niet langer nakijken waar je overal op sprong (tafels, kasten ...) en krassen achterliet met je nageltjes
- moet ik niet langer 's morgens vroeger opstaan om een wandeling met je te doen
- moet ik niet langer elke dag je etensrestjes op de grond opkuisen
- terug slapen zonder een paar keer per nacht uit bed te moeten voor je plasjes...
Maar och God, wat zou ik toch graag nog enkele jaartjes langer: thuis blijven voor je, je neus-veegjes alle dagen van de vensters afkuisen, je plasjes op vloer opkuisen, je dekentjes wassen, gehaast boodschappen doen, je mandje op de scooter of fiets plaatsen, nakijken waar je overal opsprong en krassen achterliet, 's morgens vroeger opstaan om een wandeling met je te doen, je etensrestjes op de vloer opkuisen, elke nacht een paar keer uit bed stappen om je buiten je plasjes te laten doen....
Dit alles is voorbij.
Maar wacht eens even, je gaf me levenslang enkele "souveniers"! Littekens op mijn lichaam van je bijtende tandjes...
De eerste jaren nadat ik je uit het asiel haalde was je getraumatiseerd. Omdat je baasje je pijn had gedaan, terwijl je alleen maar aangaf dat het pijn deed dat een kindje op je rug ging zitten en je naar een asiel had gebracht, was je je vertrouwen in mensen helemaal verloren.
Meer dan 1 jaar was je in shock. Je beet me verschillende keren in mijn armen, benen en handen, uit paniek dat ik jou ook pijn zou doen... Ik kon je de eerste jaren maar amper aanraken of strelen. Maar ik hield vol, met veel geduld, liefde en vertrouwen ...
En,... het lukte!
Langzaam maar zeker, stapje voor stapje.
De paar laatste jaren kon ik je eindelijk gewoon aanraken, je pootjes vastnemen, je oortjes proper maken, je strelen, je knuffelen zonder dat je me beet uit paniek.
Uit liefde voor jouw onvoorwaardelijke vriendschap laat ik je los en vrij, maar in mijn hart blijf ik je eeuwig dankbaar voor het vertrouwen dat je me gaf.
Het gaat je goed in de hondenhemel waar ik je zeker ooit terug ontmoet. Beloofd, want universele liefde is grenzeloos en oneindig.
Je was voor mij als een kindje (Anak in het Filipijns, zoals het liedje Anak van Freddie Aguilar).
1.000 x Bedankt!
Je vriend voor altijd


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 17 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling