CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 15:11

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Cardioman
BerichtGeplaatst: 24 maart 2018 21:01 
Offline
+1000 Postings
+1000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2004 22:59
Berichten: 1927
Woonplaats: Gistel
Hallo, even een vraag van een heel andere aard. Ik ben op zoek naar iemand die een Cardioman heeft. Ik heb een pacemaker en mag niet te dicht komen bij een magnetisch veld. Heel veel toestellen produceren een magnetisch veld, van een boormachine, elektr. tandenborstel, scheerapp, beveiligingsinstallatie, scanners op luchthaven, antidiefstalscanners in winkels, gsm alsook een elektr lasoestel, transformatoren, ook niet aan de bougiekabels komen van een draaiende auto, enz.... al die kleine app. zijn niet erg ik mag die niet tegen mijn pacemaker houden, buiten mijn gsm dat ik niet meer in mijn borstzak mag steken is de rest van die kleine toestellen geen probleem. Nu gezien ik nogal een knutselaar ben en ik een lastigsten heb kan ik die niet meer gebruiken, cardioloog zegt je mag niet te dicht komen, als ik de vraag stel wat is niet te dicht, krijg ik voor antwoord kan het niet zeggen. Heb als naar de chirurg die hem geplaatst heeft in het UZ Gent geschreven, huisdokter, fabrikant in de USA. Oplossing een meettoestel die kan aangeven wanneer het gevaarlijk wordt en dat is dan een Cardioman. Het toestel kost een kleine 1000 € en gezien ik maar 1 maal die meting moet doen om te weten als mijn lastoestel aanstaat en als je last, dan weet ik voldoende maar 1000 € voor 1 maal te gebruiken is mij een beetje te veel. Mensen met een pacemaker die nog actief werken en mogelijks in aanraking komen met zulke toestanden hebben zo een toestel en gebruiken die mogelijks dagelijks en dan is die 1000 € niet te veel. Mijn vraag is nu is er iemand onder jullie die mogelijks zo een toestel heeft dat ik even kan gebruiken en mogelijks moet ik daar iets voor betalen. Misschien weten jullie waar je zo iets kan huren.

Laat maar iets weten als jullie een mogelijke oplossing hebben.

Alvast bedankt

_________________
mvMHgroeten,
Marleen & Willem
FFB660 Avangarde 1995
Rapido 7096+ 2008
Rapido 8096DF 2017


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 14 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling