CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 20:10

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: batterij waarschuwings lampje
BerichtGeplaatst: 09 dec 2004 11:04 
hallo , ben van oostende & rijd met een profesioneel omgebouwde citroen C25 diesel 2500cc , van 1986 , 225.000km. in oktober , te perpignan , vlak voor de grens van spanje , op het daschbord zag ik het lampje van de batt. 2 maal helder opflitsen , waarna het gans de reis ( 3500km )zwak bleef branden . een citroen garage , te frankrijk deed zelfst de moeite niet iets te controleren , & gaf als uitleg dat m'n alternator stuk aan't gaan was .
iemand een idee wat ik moet vervangen/controleren ?
ook kreeg ik durende de 23 dagen lange zwerftocht , 3x koelvloeistof water in de stuurcabine ( de verwarming stond niet aan ), vlak naast de stuurstaaf , telkens een plasje van een halve handpalm groot . iemand zei me dat er een radiatortje onder het daschbord zit & dat dit lekte . kan ik er HOLTS ingieten , om het waarschijnlijk kleine gaatje te dichten , enzoja , waar gieten , moet het daschbord eraf ? of kan het een slang zijn die wat gescheurd/verstorven = . ik probeer zoveel mogelijk zelf te repareren , alle info = welkom .
groeten aan alle forumbezoekers.
jean.


Omhoog
  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 12 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: marcavontuur, rolu


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling