Binne koetswerk of onderste
http://www.zwerfautosite.be/phpBB2/view ... highlight=
opperde Mark wat interessante bedenkingen, maar we lipen wel een beetje buiten het draadje,
daarom hier even een paar punten afzonderlijk opgooie,
Bij nieuwere normen gaat jet niet alleen het op de weg zetten, maar ook aan de mogelijkheid te rijden zonder te veel hinder, Ik kijk nog altijd uit naar de impact van de nieuwe duitse benadering van in bepaalde gebieden enkel voertugen van een specifieke klasse toe te laten, klasse bevestigd door een sticker op de bumper... en waarbij dan elk voertuig zonder sticker automatisch geband wordt.
Het idee bij ombouw bij een bus ook de motor uit te wisselen bij ombouw zeker interessant en vooral daar haalbaar , dat type koetszerk is nog zoals weleer ook personenwagens om meer dan één ruilmotor te verslijten.
Het idee bij aandrijving aan waterstof te denken... waarbij Mark zeker interessante info kan aandragen omdat hij ook prodessioneel in die branche zit
Daarom een stukje van miijn antwoord aan hem als topic posten, zodat het origineele draadje niet teveel gaat afwijken.
Groetjes
Archie