CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 10 mei 2024 03:04

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Materiaalkeuzes
BerichtGeplaatst: 28 okt 2013 10:24 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 14 okt 2013 17:10
Berichten: 7
Binnenkort begin ik met het inrichten van mijn Peugeot Boxer. Graag wil ik jullie mening i.v.m. de materiaalkeuzes.

- De isolatie wordt wellicht X-trem of X-treme. Maar wat is het verschil tussen beide??? Is er een verkooppunt in regio Brugge-Gent?

- Voor de wanden denk ik aan brede PVC-planchetten. Deze zijn zeer licht en kunnen gemakkelijk afgewassen worden (bijv. ter hoogte van het fornuis). Ook voor het plafond zou ik PVC-planchetten gebruiken.

- De vloer, dat is nog een groot vraagteken. Ik wil deze graag kunnen dweilen. Een multiplex-plaat met vinyl er op? Of laminaat? Of nog iets anders?
* Leggen jullie de vloer gewoon los op de isolatie of leggen jullie balkjes op de bodem met daartussen isolatie en leggen jullie dan de vloer op de balkjes?
* Multiplex-plaat: Waar kopen jullie een voldoende grote plaat (in doe-het-zelf-winkels steeds slechts 244x122 cm)? Ik woon regio Brugge-Gent. Hoe dik moet de plaat zijn?
* Laminaat lijkt mij zeer mooi en praktisch. Zou dit bruikbaar zijn of zou het uitzetten en krimpen van de planken problemen geven?

- Voor de meubels zou ik werken met aluminiumprofielen (bijv. www.handytube.nl of is er ook een verkooppunt in België?). En ik twijfel nog tussen multiplex die ik olie of schilder en gemelamineerde spaanplaat. Dat laatste vind ik op zich mooier, maar bijv. bij de deurtjes zit je dan steeds met een niet afgewerkte rand.

Ik ben benieuwd naar jullie meningen!!!


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 12 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling