CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 29 maart 2024 12:27

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 88 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Toekomstige zelfbouw camper bewoner
BerichtGeplaatst: 12 jul 2020 19:44 
Offline
+1000 Postings
+1000 Postings

Geregistreerd: 29 jul 2019 20:21
Berichten: 1726
Woonplaats: niet ver van Eberca
Hallo allemaal,

Ik ben reeds een jaar geregistreerd en dit is mijn allereerste bericht, na de registratie vorig jaar ben ik hier amper komen kijken.
Ik ben Tom, woon nu bijna 6 jaar in de ardennen (omgeving Baraque de Fraiture) en ben eind vorig jaar op tram 4 gesprongen.

Na lang nadenken ga ik er toch voor gaan.
Ik ben één van de zeldzame belgen zonder baksteen in de maag en zonder partner en dus heb ik beslist om binnen maximum 2 jaar mijn huisje hier te verkopen om permanent in een, liefst zelfbouw, camper te gaan wonen. Ik zou dit combineren met een vaste halftijdse job en dan naargelang behoefte hier en daar nog een bijverdienste.
Het doel is natuurlijk om van zoveel mogelijk vrijheid te genieten zonder de kosten en plichten van een huis en aangezien ik echt geen groene vingers heb is het onderhoud aan een tuin echt telkens een zware opdracht voor mij.

Ik zou vrij 'klein' beginnen (klein om fulltime in te wonen) met een type ford transit l3 of l4.
Het zal wel een hele opdracht worden om iets deftig uit te werken om dagelijks in te leven, mijn 1 meter 90 en een figuur van een overladen vrachtwagen maken dat zeker niet gemakkelijker.☺
Er moet in elk geval een bed in van minstens 2 m x 0.9 m, een deftig grote douche en voldoende plek voor mijn mountainbike. (4 meter lengte zal dus zeker het minimum moeten zijn)
Ik heb al een indeling in mijn hoofd en die zal ik één van de dagen eens op papier zetten en hier presenteren om jullie mening en ideeën te horen.

Voor alle duidelijkheid, ik heb dus nog geen voertuig in bezit.

Grtz,

Tom


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 87 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 88 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling