CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 29 maart 2024 06:34

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Mobiele geiser
BerichtGeplaatst: 07 jan 2021 09:41 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 05 jan 2021 15:15
Berichten: 2
Woonplaats: Retie
Iemand ervaring of tips ivm met een mobiele geiser "Eccotemp L5 of Qlima PGWH1010?
Gezien de grootte van de L2H2 hebben we beslist om een buitendouche te plaatsen aan de achterdeur, een douche-tentje en wassen maar!)
Met zo'n geiser heb je meteen warm water en met de open deur geen gevaar voor CO2 en andere toestanden.
link; https://faroutride.com/eccotemp-l5-review/
Een echte gasboiler lijkt me precies wat omslachtig (uitlaat, ventilatie) om te plaatsen en duur, vooral voor het gene we nodig zullen hebben.
Een elektroboiler vreet dan weer tal van stroom en blijkbaar duurt het enige tijd om het water op te warmen voor de 6 of 10 litertjes.
Dit lijkt me dan ook een mooie oplossing maar ik vind er helaas weinig info over op de forums.
De afwas en andere kleinigheden zullen met de fluitketel gebeuren zoals ik via andere forumleden al heb kunnen ontdekken.

Zeg het gerust mocht ik het bij het verkeerde eind hebben maar breek me aub niet af.

Toch nog even vermelden
Ik ben al van jongs af aan reisfanaat met hart en ziel, half de wereld rondgezworven met de vrouw en kids (vliegtuig). Autovakanties in Europa...
De droom om van een bestelbus een camper te maken is eindelijk werkelijkheid aan het worden.
Ben een handige Harry, vooral met hout omdat dit mijn beroep is. Van carrosserie heb ik helaas geen kaas gegeten.
Elektro, sanitair en gas zijn zeker niet mijn specialiteiten maar ik leer graag de kennis op te doen door het zelf te proberen.
Vrienden met echte kennis daarvan zullen me bij staan natuurlijk.


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 33 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling