CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 12:15

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: update website na 20.000km
BerichtGeplaatst: 22 sep 2023 19:21 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 18 dec 2021 13:43
Berichten: 3
Na zo’n 20.000 km is het weer tijd voor een update van de website de-magie-van-het-bouwen-van-je-eigen-camper.nl . Na elke langdurige rit maak ik een lijstje van dingen die ik aan wil passen en pas die daarna aan in de website. Ook naar aanleiding van commentaren van lezers vinden er veranderingen plaats zowel in tekst als in afbeeldingen. Ik noem hier kort de punten van mijn lijstje:
- Elektra: ik heb de onbetrouwbaar geachte 100ah zekering vervangen door een (geadviseerde) 100ah oscillatie hoofdschakelaar, foto aangepast Elektriciteit - De uitvoering 1 | De Magie van het Bouwen van je eigen Camper (de-magie-van-het-bouwen-van-je-eigen-camper.nl)
- Zagen: bij een aantal zaagexercities heb ik gebruik gemaakt van de Bosch multitool, waarmee in een kleine ruimte geopereerd kan worden. Bij gereedschappen afgebeeld Invalzaag, minicirkelzaag, frezen, multitool - De uitvoerbaarheid | De Magie van het Bouwen van je eigen Camper (de-magie-van-het-bouwen-van-je-eigen-camper.nl)
- Provisorisch douchen: ik heb in mijn toiletruimte een douchekop met kraan en 3 m lange slang geïnstalleerd die ik zowel binnen als buiten kan gebruiken. Haar wassen en even een koude douche als het erg warm is. Foto’s toegevoegd. Tevens heb ik een extra plankje gemaakt. De toiletruimte - De uitvoering 2 | De Magie van het Bouwen van je eigen Camper (de-magie-van-het-bouwen-van-je-eigen-camper.nl)
- Ontluchting vuiltank: ik heb in de deksel van de vuiltank een ontluchtingsgaatje gemaakt, want de zwanenhals in de afvoer van de spoelbak verhindert de ontluchting, wat ook de bedoeling is. Via een slangetje dat precies in het gaatje past wordt de lucht afgevoerd via een gat in de vloer. De vuiltank - De uitvoering 2 | De Magie van het Bouwen van je eigen Camper (de-magie-van-het-bouwen-van-je-eigen-camper.nl)
- Verankering rugkussen: het rugkussen op de zitbank heb ik verankerd met klittenband De zithoek - De uitvoering 2 | De Magie van het Bouwen van je eigen Camper (de-magie-van-het-bouwen-van-je-eigen-camper.nl)
- Voedsellade onder bed: in het open gedeelte onder het bed heb ik een lade gemaakt die ik onder het bed vandaan kan trekken indien nodig en die ik gebruik om bakken op te plaatsen gevuld met voorraad. Tijdens rijden is de lade verankerd met bajonetsluitingen om onbedoeld uitschuiven tegen te gaan. Door uitsparingen en geleidingstouwen worden de bakken geïmmobiliseerd. Het bed - De uitvoering 1 | De Magie van het Bouwen van je eigen Camper (de-magie-van-het-bouwen-van-je-eigen-camper.nl)
- Aanpassen foto’s: de foto’s van het eindresultaat heb ik hierop aangepast en verder heb ik alle aanpassingen in de betreffende categorieën ondergebracht en het hoofdje ‘aanpassingen’ weer weggehaald. Buitenkant en binnenkant - Het eindresultaat | De Magie van het Bouwen van je eigen Camper (de-magie-van-het-bouwen-van-je-eigen-camper.nl)
- Rubberen randen: tenslotte heb ik de randen van de kastjes boven voorzien van een rubberen rechthoekige strip om het mooier te maken en de pijn te verzachten bij het stoten van je hoofd. De kastjes - De uitvoering 1 | De Magie van het Bouwen van je eigen Camper (de-magie-van-het-bouwen-van-je-eigen-camper.nl)
Met dank voor eerder gemaakte opmerkingen en ik zie uit naar mogelijk commentaar.
Met hartelijke groet,
Eddy


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling