CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 27 apr 2024 19:12

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Niet veel soeps.
BerichtGeplaatst: 15 jan 2007 20:19 
Offline
+2000 Postings
+2000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 nov 2005 09:42
Berichten: 2061
Woonplaats: West-Vlaanderen
Hallo,

Vrijdag avond vertrokken met veel wind. De bedoeling was om te overnachten op de officiele plaats in Equihen-Plage, maar op deze plaats veel te veel wind. Eventje gaan kijken beneden op de gewone parking maar neen hoor de hoogte barelen zijn er nog altijd. Jammer toch zo een mooie plaats en een beetje beschut voor de wind. Dan maar verder gereden naar Hardelot plage en bescheiden overnacht op een gewone parking aan de rand van het dorp. Na een rustige nacht gehad te hebben zijn we de wandeling begonnen via het strand, op de dijk om terug te komen via het centrum. Zaterdag nammiddag toch nog eens Equihen geprobeerd maar nog altijd veel te veel wind. Verder gereden naar Le Portel daar is er een camperplaats maar dan is ook alles gezegd, in Boulogne hebben we een paar uur halt gehouden, maar ja de zoveelste keer op rij, het leuke is er ook al vanaf. We hebben dan de kust richting Belgie afgedweild op zoek naar een leuk plaatsje, tot dat we uiteindelijk in Calais gearriveerd waren, toch altijd het zien waard die overzetboten aan de haven, dus daar overnacht en een heel rustige winderige nacht gehad de eerste keer dat ik in de MH tot 9.00 uur heb geslapen. Zondag verder richting Belgie gereden eerst gestopt en geshopt in de Panne, daarna Westende dit was de eerste keer op het St. Laureins strand is wel leuk je ziet er nog eens wat. Maar geen stroomgroepkes gezien hoor :-D . Tegen de avond terug richting thuis.

Zoals ik al zei niet veel soeps maar we waren weg en we moesten niet werken. Waar ik de volgende keer naar toe ga weet ik begod niet, iemand suggesties.

PS, en geen enkele campersite sticker tegen gekomen, die klevers zijn voor langs buiten hé gasten :-D .


Milo.



Afbeelding



Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 8 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling