CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 apr 2024 12:56

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Weet U hoe U verzekerd bent, of.....?
BerichtGeplaatst: 18 jan 2007 20:58 
Offline
+50 Postings
+50 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 mei 2005 13:35
Berichten: 192
Woonplaats: Overpelt
Op 08 juli 1997 heb ik een ReisKontinuVerzekering bij het VGZ afdeling Reisverzekeringen afgesloten.
Prima verzekering, niks aan de hand tot…

Afgelopen september reden we naar Maastricht. Fietsen op de camper, op het fietsenrek. We troffen Hugo en Stannalux ook nog dus het werd echt gezellig. We stonden op de parkeerplaats vóór het MVV stadion.

Tegen 20.00 uur zijn we naar de Mc Donald, welke zich naast het stadion bevind, een hapje wezen eten.
Terug bij de camper constateerde ik dat mijn fiets verdwenen was. Politie gebeld en die vertelde mij dat ik de volgende dag aangifte moest komen doen op het hoofdbureau.
Dat heb ik dus gedaan.
Daar ook meteen mijn verzekering gebeld.

Op 04 januari 2007 kreeg ik van mijn verzekering, waar ik dus al 10 jaar premie betaal, het volgende antwoord:
Volgens de bijzondere clausules van de jaarpolis is de verzekering in Nederland uitsluitend van kracht:
1. Tijdens een vooraf geboekte reis of verblijf ( met uitzondering van eendaagse schoolreisjes, excursies en dergelijke ) waarvan de verzekerde de verzekeringsmaatschappij op haar verzoek het originele boekingsformulier kan overleggen;
2. Tijdens niet vooraf geboekte meerdaagse reizen ( met uitzondering van eendaagse schoolreisjes, excursies en dergelijke ) waarvoor de verzekerde de verzekeringsmaatschappij een rekening van hotel, bungalowpark of camping, de laatste twee anders dan met vaste standplaats, kan overleggen;
3. Indien de reis en/of verblijf in Nederland een direct onderdeel vormen van en een geheel uitmaken met een buitenlandse reis.


Met andere woorden, ik kon fluiten naar mijn geld……

Heeft U al alle kleine lettertjes in Uw polis gelezen…?.
Misschien staat daar ook wel in dat als U niet op een camping overnacht U niet verzekerd bent.
Ook mijn inboedel bleek, na navraag, niet te zijn verzekerd als ik niet op een camping stond…!!

_________________
Een Oranje is de ware..!!!


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 6 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling