CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 27 apr 2024 20:13

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nieuwpoort - De zwerver
BerichtGeplaatst: 23 apr 2007 17:52 
Offline
+500 Postings
+500 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 jun 2005 16:10
Berichten: 546
Woonplaats: Hamme
Daar mijn vrouw maandagvoormiddag een voordracht moest geven te Nieuwpoort, dachten we het nuttige aan het aangename te paren en er een zeedagje van te maken. We namen de 2 kleintjes mee want die moesten niet naar school gaan op maandag. Om de weekenddrukte te vermijden op zondagnamiddag vertrekken en maandagavond naar huis. Wij zijn geen Belgische kustliefhebbers. We dachten in Westende aan het St.Laureinsstrand of aan het spaarbekken van Nieuwpoort te kunnen overnachten, zoals ik reeds op het forum gelezen had. Groot was onze teleurstelling toen we overal geconfronteerd werden met de grootste verzameling borden met het parkeerverbod voor Motorhomes die we in onze carrière reeds gezien hadden. Dan maar naar Middelkerke gereden langs de Koninklijkebaan en daar de kinderen van het strand laten genieten. 's avonds naar "De Zwever" gereden te Nieuwpoort. Ik had geen zin om, met de werken en omleidingen in Nieuwpoort, naar een rustige straat in de stad te zoeken. En ik moet zeggen dat het best meeviel. Om er de nacht door te brengen met een MH met 4 personen is het een zeer goede plaats. Je staat er rustig en hebt alle service. De hokken met draad komen wel een beetje raar over, maar dat zal wel beteren als de beplanting gegroeid is. We betaalden €6,50 van 21.20u 's avonds tot 9.10 's morgens. Het eerste uur betaal je €1 en elk volgende uur betaal je €0,50. Dus 12 uren aan (1x1) + (11 x 0,50) = 6,50. Op de camping naast "De Zwerver" was ik €24 kwijt geweest. €17 voor de MH + 2 personen en per kind €3,50 erbij. Je kan dus op "De Zwerver" voor €12,50 per dag staan. Voor gezinnen met kinderen of meer dan 2 personen kan je daar niet voor op camping gaan. Voor mij is dit een ideale overnachtingplaats of een plaats om een dag te rusten tijdens het zwerven en je was en plas te doen. Om er zoals op een camping te gaan kamperen is het geen goede plaats. De kinderen kunnen er niets doen. Voor koppels die graag fietsen, zal deze plaats langs de IJzer ook wel goed gelegen zijn. Besluit: "De Zwerver" is een echte plaats voor zwervers.

_________________
Als de winden vrij,
Zo zwerven wij,

Peter


Laatst bijgewerkt door peter-v-p op 23 apr 2007 19:20, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 5 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling