CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 27 apr 2024 06:35

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Thriller...!!!!!
BerichtGeplaatst: 29 aug 2007 12:38 
Offline
+50 Postings
+50 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 mei 2005 13:35
Berichten: 192
Woonplaats: Overpelt
Het weekend van 25 en 26 Augustus hebben we doorgebracht op de camperplaats van Amival in Gent.
Een perfect weekend op een perfecte locatie..!! Mensen, jullie zullen ons nog meerdere keren daar tegenkomen.

Ik hoop alleen dat de geluidinstallatie dan perfect zal werken en dat er dan ook enkele nummers van Metallica in de jukebox aanwezig zullen zijn.. :lol: :lol:

Op zondag had ik aan Anthoma gevraagd of hij nog een leuke camperplaats in Nederland wist. Hij prees mij de plaats in Hulst in Zeeuws Vlaanderen aan.

Walkabout wist wel het adres. Nou, wij zondagmiddag op weg naar Hulst. Daar aangekomen konden we de camperplaats niet zo snel vinden en heb ik de camper op een parkeerplaats van een grote supermarkt neer gezet.

Ik heb de fiets genomen en ben opzoek gegaan naar de camperplaats, welke ik nog al snel gevonden had. Alleen, er was geen plek meer vrij. Er was een markt aan de gang en de bezoekers van die markt hadden alle camperplekken in beslag genomen.

Ik terug naar de camper en toch maar naar die camperplek gereden. Daar aangekomen bleek er net één plaats te zijn vrijgekomen. We zijn toen het stadje ingewandeld en eens over de markt gestruind. Na 1,5 uur weer teruggegaan naar de camper en wat ons daar te wachten stond....mensen, het is met geen pen te beschrijven....daarom doe ik het maar met het toetsenbord.. :lol:

Onze camper zat vol met vliegen, niet tien of twintig...nee wel duizend..!!Eerst hadden we het niet in de gaten, ja er volgen wel enkele vliegen rond. We hadden nog niet gegeten dus Beppie toog aan het koken. Tijdens het koken werden het aantal vliegen steeds meer en tijdens het eten was het niet te harden.

We zijn gewoon moeten vluchten..!! Ik heb eerst nog geprobeerd om de vliegen te verdrijven maar dat had geen zin, het waren er te veel..!!Waar die rot beesten nu vandaan zijn gekomen is mij een raadsel. In de buurt van de camperplaats was wel een plas water, een soort grote vijver. Of ze daar misschien vandaan zijn gekomen...?.

We zijn toen naar Lier gereden en daar hebben we twee dagen nodig gehad om alle vliegen te verdrijven...!! het was een echt horror scenario..!!!

_________________
Een Oranje is de ware..!!!


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 14 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling