CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 29 apr 2024 20:45

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: weekendje Herbeumont en Indian days Recogne
BerichtGeplaatst: 14 jul 2008 16:19 
Offline
+250 Postings
+250 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 mei 2007 20:22
Berichten: 275
Woonplaats: Oostende
We zijn voor 3 dagen met 2 campers naar Herbeumont en Recogne geweest voor de Indian days.
Nu, Herbeumont was niet de eerst keer , verre van , er stonden een 10-tal campers , plaats zat dus, maar kwam er daar plots wel geen camionette met een caravan opgerden zeker :shock:
Ik heb de bestuurder vriendelijk uitgelgd dat die plaats enkel voor campers is en niet voor caravans, die moeten op de camping , maar die meneer wuifde het lachend weg en vertelde me in het frans dat hij al jaren hier in herbeumont komt staan, zelfs de vorige week had hij hier een ganse week gestaan ..............er was geen praten aan en hij heeft zich parmantig tussen de campers gezet , dus als er eentje komt dan zullen er nog volgen !!!!!!!!!
Ik ben toen tot 2 maal toe naar het politiebureau gegaan, maar telkens was er niemand aanwezig , toen we zondagmiddag vertrokken stond meneer daar nog steeds met zijn caravan , bovendien ging hij zelfs parmantig tussen de struiken langs de rand van camperplaats zijn behoeften gaan doen !!!!!!! hij had waarschijnlijk zelfs geen wc in zijn caravan.
Ik ben vast van plan een email of brief naar de politiezone van herbeumont te sturen en hen te vragen of hun lokale beleid dit toelaat , of wat ze er zullen aan doen in de toekomst , we zien wel wat het antwoord zal worden, ik hou jullie hier op het forum wel op de hoogte , in ieder geval kan en mag het mijn insziens niet dat ook caravans zich op camperplaatsen gaan zetten , en wat zal het volgende zijn .... tentjes ook ???
Een tweede zaak was dat de put waar je de wc kan lozen , meer dan overvol was , ok tot daartoe, maar toch waren er nog van die slimmerikken die zich daat niets van aantrokken en gewoon hun boeltje maar bijkapten , de str ...... en wc-papier lagen daar gewoon bovenop het rooster ......... :evil: erg prettig voor de campers die errond stonden !!!!
En kom nu niet af met het feit dat je er gratis mag staan hé :wink:

Nu, al dat terzijde hadden we toch een heel plezant weekend , met mooie wandelingen , aperitiefkes , BBQ-tje , en we hebben er toffe mensen leren kennen , wat moet een mens meer hebben :D

_________________
"Een groot mens is iemand bij wie je je niet klein voelt maar groot voelt."

Foxske en Tania


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 2 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling