CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 14 mei 2024 19:06

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 85 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Op de camperplaats van Oostende.
BerichtGeplaatst: 09 sep 2009 17:59 
Offline
+2000 Postings
+2000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 nov 2005 09:42
Berichten: 2061
Woonplaats: West-Vlaanderen
Hallo,


Scheelt het nu aan mij of niet, maar het is toch heel triestig gesteld met de overnachtingplaatsen aan de kust, maar dat wisten jullie vast en zeker al wel.

Vrijdag zijn we zoals we van plan waren naar Oostende geweest, om wat te gaan shoppen. We hadden ons op de parking aan Earth Explorer geplaatst.
Je word daar echter op een van de vuilste hoeken van Oostende gedumpt, goed, oké een grote parking, rustig, veel plaats en vuilbakken maar daar houd het ook op.
Eigenlijk niet een erg leuke buurt, waar er een gezellige taverne of restaurant is, dat was al mijn eerste ergernis vrijdagavond.

Zaterdagmorgen zijn we dan met de fiets naar het centrum van Oostende gereden langs een veilig fietspad, we hebben er de markt en wat winkel bezocht tot daar alles perfect.

Toen we in de late namiddag terug op de camperplaats waren moesten we vaststellen dat er langs de parking een vrachtwagen met koeloplegger stond , kwam nog bij, dat de luidruchtige groep die de koeling moet voorzien constant draaide en dus alle rust verdwenen was.

Daar hadden we al mijn tweede ergernis.

Blijkbaar was ik de enige die mij daaraan ergde en heb me dan ook verplaatst naar de achterkant van de parking tegen de draad waarachter grote zwarte rotsblokken liggen waarmee ze de golfbrekers maken, je kent ze wel.

De politie is er een paar keer langsgereden maar liet iedereen zijn gang gaan, ook de vrachtwagen met zijn hels kabaal.

We hebben toch nog een relatief rustige avond en nacht gehad.

Zondag waren we nog niet goed wakker en we wipten al uit onze stoel omdat er een kraan vlak achter ons de rotsblokken in een vrachtwagen aan het dumpen was, lees laten vallen, met alle gevolgen van dien, het kon niet meer op draaiende koelcompressor gevolgd door het geluid van vallende rotsblokken.

We zijn dan maar terug naar huis gereden.
Lang leve de Belgische kust.

Milo


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 84 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 85 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: TRAFFICantje


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling