CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 14 mei 2024 11:28

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: weekendje Oostende en Brugge met horten en stoten
BerichtGeplaatst: 20 dec 2009 22:48 
Offline
+50 Postings
+50 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 01 jun 2009 22:03
Berichten: 180
Woonplaats: Hoevenen
Zijn vrijdagavond vertrokken naar Oostende met MH. Daar ik nog iets voor een klant moest doen, hadden we niet veel tijd en was alles weer raprap. Dus vlug water vullen, kleren erin en beddegoed etc...
21u Allee eindelijk weg. Komen aan in Oostende en was nog plaats op de Zinialaan. Mijn vrouw gaat naar het toilet en kan niet doortrekken. Het water loopt niet. Dus kinderstoel van de bank halen en tank nazien. Die is leeg????? #-o Alles is goed nazien en tot constatie gekomen dat klep nog openstond van laatste keer toen ik het water afliet. Dus zaterdagochtend flessen water halen om ons te behelpen.
Die dag verder lekker geshopt en gewandeld langs de dijk. Tegen 16u vertrokken richting Brugge om op de nachtparking te staan aan de jachthaven. Ook geluk gehad, er was nog plaats. Daar dan aan sanistaion poging gedaan om water te vullen. De darm bevrozen die er aan hing. :!: .Maar gelukkig had ik zelf darm bij. Dus eindelijk water. Zijn dan nog naar de kerstmarkt geweest en gaan eten in de binnenstad. Knappe wandeling gemaakt in Minnepark met knap sneeuwdecor.
Terug in MH int laat en lap weer geen water door de kraan. Blijkbaar ijsprop voor leidingin de watertank. Gelukkig hadden we zo'n flessenverwarmer bij voor in auto's Zo een die ge rond de fles moet wikkelen. Dus wij dit rond het begin van de leiding aan de tank en terwijl ne grote moor gezet om kokend water in de tank te gieten. En ja zenne dat is gelukt. Eindelijk stromend water in MH :D
Vandaag dan verder aan kerstshoppen gedaan en met onze kleinste sneeuwman gemaakt en een wandeling met de slee. Ik vind Brugge toch altijd wel iets hebben en zeker met die kerstsfeer en de pakke sneeuw die er lag.
Zo dat was ons weekendje weer.

_________________
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Elnagh Marlin 65G op Ford Transit (2005)


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 7 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling