CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 27 apr 2024 19:25

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 39 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Waar is de Zweed !!!
BerichtGeplaatst: 16 apr 2007 19:22 
Aan iedereen,

Door een misverstand werd er een storm in een glas water gecreerd door een van de leden, wat ik niet kon accepteren daarom ....

Ik wens er verder niet op in te gaan maar heb mijn ontslag als moderator gisteren aangeboden dit werd meteen geaccepteerd.

Ik wens niet zomaar weg te lopen met de staart tussen de benen en de vraag open laten wat reeds velen in email en telefon hebben gevraagd "Wat is gebeurt met de Zweed !!!".

Dit is mijn manier om vaarwel te zeggen aan diegene die graag mijn bijdrage hebben gelezen. Ik verdwijn niet van de forum maar mijn bijdrage wat de Scandinavische landen zal zeer beperkt worden. Indien U verdere vragen / commentaar heeft op dit bericht ben ik altijd bereikbaar op de PB. Met dank en Suc6

Onderaan : Het konijntje danst zijn laatste tango :D


Omhoog
  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 38 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 39 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling