CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 27 apr 2024 17:53

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Montenegro NOOIT MEER!!!
BerichtGeplaatst: 23 jul 2006 21:10 
Offline
+50 Postings
+50 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 jun 2006 10:22
Berichten: 113
Woonplaats: Elsenborn
Hallo allen,

Sinds enkele dagen terug uit Montenegro, waar we na 2 dagen terug zijn gevlucht.

Ik heb nog nooit z'n vuil volk gezien, overal vuil langs de banen, in de gracht,… je kan je het niet voorstellen. Wij zijn tot in Bar gereden, en waar ook langs de kust je halt hield vond je zwerfvuil. Ik dacht dat frankrijk soms wat slordig was, maar dan zijn fransen proper.

De Wegen zijn ook in zeer slechte staat en zijn dan ook overal aan het bouwen of aan het werken. Veel toeristen van langs hier vind je daar niet, alleen volk uit eigenland of uit CZ of SK. Wat hun rijstijl betreft, wel ik denk dat ze allemaal een rijbewijs hebben die ze bij aankoop van een doos waspoeder gekregen hebben. Klare gekken.

Ook aan de grens konden we enkele uren wachten, alle voertuigen moesten al hun documenten voorleggen, verzekering, keuring,inschrijving,… Alles werd keurig op een blad opgeschreven. En voor wat, eens je de grens voorbij was reden 50% zonder kenteken.
De andere grenzen die we langs kwamen, was geen enkel probleem, alleen op de terug weg waren ze wat moeilijker en wilden ze weten of we geen illegaal volk binnen smokelden!

Vrij parkeren hebben we daar niet aangedurfd, zijn dan maar op een camping gaan staan, met volgens de uitbater met alle comfort. Vergeet het maar! Montenegro zou het nieuwe vakantie paradijs moeten worden... NOOIT IN GEEN 100 JAAR!

Wel moet ik zeggen, lekker eten kunnen ze wel, en voor een schappelijke prijs.
Zijn dan maar terug naar Kroatië gereden, waar we langs de kust enkele zeer mooie steden hebben bezocht, zijn dan via het binnen land naar Plivicka Jezera gereden, waar we veel resten vonden van de oorlog, en zelfs enkel velden met landmijnen.

Dus als je het mij vraagt rij je best niet zo ver, maar maximum tot in Dubrovnik.

_________________
Groeten Vincent, Katia and the dogs.


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 15 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling