CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 15:14

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 79 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Garmin Camper 770 LMT-D Camper-instelling met gewicht 3,4 T
BerichtGeplaatst: 13 feb 2020 15:22 
Offline
+500 Postings
+500 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 dec 2019 08:41
Berichten: 738
Woonplaats: Waar Happy staat
Goeie namiddag,

Ik ben toe aan het bestellen van mijn Garmin navigatie tegen dat mijn camper geleverd wordt.

Ik ben voorstander van een BC30 achteruitrijcamera omdat die op 12 Volt werkt (en niet zoals de BC40 op 2 AA-batterijen).
En nu is er nog als één pakket te koop 'Garmin Camper 770 LMT-D Europa + camera BC30'.

Maar ik heb voor nu twee vragen bij dit toestel.

- Bij zoeken met Google kwam ik op een ander camper-forum terecht waar de topic was:
Garmin Camper 770 LMT-D rijdt als vrachtwagen om

Voor zover ik het probleem daar begreep, zou een Garmin Camper 770 LMT-D ingesteld op Camper en met de afmetingen van de camper ingegeven en met het gewicht op 3,4 T ingesteld toch de route bepalen voor een +7,5 T vrachtwagen.

In de Garmin Camper 770 handleiding op internet zie ik inderdaad de instelmogelijkheid 'Camper'.

Selecteer Instellingen > Voertuigprofiel > +
Als u een motorhome met een vaste camper wilt toevoegen, selecteert u Camper.


Kiest een Garmin Camper 770 LMT-D inderdaad de route voor een +7,5 T vrachtwagen indien men deze op Camper instelt met de afmetingen van de camper ingegeven en met het gewicht op 3,4 T ingesteld ?

- Ga ik bij het nu aankopen van een Garmin Camper 770 LMT-D Europa aanlopen tegen het probleem hier te lezen met berichttitel: Garmin 770 geen Campercontact en acsi poi op de kaart ?

Citaat:
Hallo voor de update had ik de stonden poi van campercontackt altijd mee op de kaart als ik aan het rijden was .nu alleen als ik naar waarheen en dan op Campercontact dan zie de icoontje staan ik zou ze graag terug op de kaart hebben

want ik wens (zoals ik met andere navi's gewoon ben) al rijdend langs mijn ("bewegende") route de fabrieks-ingebrachte POI's evenals mijn zelf toegevoegde PIO's te zien (zonder daarvoor het scherm te moeten aanraken, al dan niet gestopt).

Met vriendelijke groeten,

OnTheMove


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 78 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 79 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Denja, Franco


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling