CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 26 apr 2024 13:01

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 115 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Astra 23 aanpassingen?
BerichtGeplaatst: 08 feb 2014 19:58 
Offline
+1000 Postings
+1000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 07 mei 2011 07:17
Berichten: 1224
Woonplaats: Huldenberg Vlaams-Brabant
Hallo.

Ik (en vele andere klanten) kreeg deze week van mijn dealer een klein seintje om de verandering van Astra 23 aan te passen bij mijn automatische schotel.
Blijkbaar hebben ze bij Astra een verandering van frequentie gedaan bij Astra 23 die door automatische schotels niet meer gaat gevonden wordt.
Hij vertelde mij dat er meerdere van zijn klanten problemen ondervonden. (ik had er geen idee van want ben momenteel niet met de Camper op weg.)
Ik moest voor een andere kleinigheid bij hem zijn en vertelde hem dat ik het nog niet zelf had aangepast, maar dat ik me daar wel eens ging tegensmijten als ik tijd had.
Wat doet die dan spontaan, hij zegt ik kan momenteel even tijd maken en doe het even snel terwijl je hier nu toch met de Camper staat.
Een en ander was eerder een meevaller en hij had toen even wat overschot van tijd ingeschat en deed prompt de instelling van de aanpassing. :smt023
Mag ook eens gezegd vind ik, het zijn allemaal geen geldwolven en schup afkuisers, "Service is geen optie maar standaard!"
Ik ben zeker een tevreden klant en heb geen baat bij slijmerij maar lees hier al te veel dat andere dealers de mensen al eens in de kou laat staan en merk hier verschillen op, vandaar deze melding van het aanpassen van de Astra 23 want ik zie daar nog niets van staan in een ander topic of ik zoek niet op de juiste plaats. :oops:
Ik zou er waarschijnlijk veel meer tijd aan gespendeerd hebben maar voor de kenners zal het wel een makkie zijn.
Ook al is het een kleintje het zijn de kleine dingen in het leven die het verschil maken, toch?

_________________
Blokske.

LMC Start 662 TI Was de eerste.
Nu is het de
LMC Breezer A 654 G Black Selection met zitgroep in de achtersteven.
Stacaravan.

Door omstandigheden en gezondheidsredenen van Camper naar Stacaravan verwisselt met pijn in het hart.


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 114 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 115 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling