Hallo.
Ik (en vele andere klanten) kreeg deze week van mijn dealer een klein seintje om de verandering van Astra 23 aan te passen bij mijn automatische schotel.
Blijkbaar hebben ze bij Astra een verandering van frequentie gedaan bij Astra 23 die door automatische schotels niet meer gaat gevonden wordt.
Hij vertelde mij dat er meerdere van zijn klanten problemen ondervonden. (ik had er geen idee van want ben momenteel niet met de Camper op weg.)
Ik moest voor een andere kleinigheid bij hem zijn en vertelde hem dat ik het nog niet zelf had aangepast, maar dat ik me daar wel eens ging tegensmijten als ik tijd had.
Wat doet die dan spontaan, hij zegt ik kan momenteel even tijd maken en doe het even snel terwijl je hier nu toch met de Camper staat.
Een en ander was eerder een meevaller en hij had toen even wat overschot van tijd ingeschat en deed prompt de instelling van de aanpassing.
Mag ook eens gezegd vind ik, het zijn allemaal geen geldwolven en schup afkuisers, "Service is geen optie maar standaard!"
Ik ben zeker een tevreden klant en heb geen baat bij slijmerij maar lees hier al te veel dat andere dealers de mensen al eens in de kou laat staan en merk hier verschillen op, vandaar deze melding van het aanpassen van de Astra 23 want ik zie daar nog niets van staan in een ander topic of ik zoek niet op de juiste plaats.
Ik zou er waarschijnlijk veel meer tijd aan gespendeerd hebben maar voor de kenners zal het wel een makkie zijn.
Ook al is het een kleintje het zijn de kleine dingen in het leven die het verschil maken, toch?