CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 07 mei 2024 09:39

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: TVA Vlaanderen Basic Light
BerichtGeplaatst: 25 apr 2015 12:18 
Online
+1000 Postings
+1000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 25 jul 2012 23:25
Berichten: 1199
In januari kreeg ik een brief van TV Vlaanderen met de volgende melding : Met ingang van 1 februari 2015 zal uw huidig abonnementsformule ophouden te bestaan en wordt uw abonnement automatisch aangepast naar de nieuwe Basic formule, blablabla....
U als trouwe klant krijgt het eerste jaar 2 Euro korting op de maandelijkse abonnementsprijs van Basic, u betaalt dus het eerste jaar 14,90 Euro per maand! Vanaf 1 februari werd mij dus 14,90 Euro aangerekend zonder dat ik een upgrade had gevraagd.
Ja maar, dat is nog altijd 2 euro duurder dan mijn Basic Light formule. Midden april merkt ik dat op hun internet pagina dat er nog altijd Basic Light als keuze bestaat. Ik dus opgebeld en ja hoor, ze kunnen mij nog altijd Basic Light geven voor 12,90 Euro!! Wat zijn dat voor praktijken !!!!!!!!!!!!!!!


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 3 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling