CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 17:05

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Alden satelliet/tv werkt niet
BerichtGeplaatst: 29 jul 2016 13:00 
Offline
+250 Postings
+250 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 jan 2010 17:02
Berichten: 439
Woonplaats: Liedekerke
Beste collega camperaars,

Mijn geïntegreerd standaardsysteem van Alden in onze Burstner werkt weer langs geen kanten :smt021
De antenne draait rond en rond en vindt geen satelliet om zich daarna weer gewoon toe te klappen.
Naar de motorhomedealer gebeld .... blijkbaar mankeert er een update ( wtf gaat nu niks automatisch bij die spullen :smt024 als ik op mij smartphone een update nodig heb verwittigt hij zelf en moet ik maar op 1 knop duwen ... te simpel waarschijnlijk :-D )
Via campersite zitten zoeken .. vind ik hier een link naar Alden ... op usb stick de download gedaan .. hoeraaaaa ... hij vindt zijn satellieten terug .... maar geen enkele vlaamse post ....
Terug naar dealer gebeld ... antwoord : aah ja maar 't is van Alden .... dan moet je binnen komen ... maar de persoondie zich hiermee bezighoudt is in verlof 2 weken ( er loopt daar maar eenen rond natuurlijk die dat kan )... ja seg .. ik vertrek binnenkort ... de enige 3 weken op een jaar dat ik tv gebruik in de MH voor de kids ....
Iemand suggesties of ik dat zelf aan de praat krijg ? Of waar ik terecht kan volgende week ?

Ik heb een tv-vlaanderen abonnement ( wie niet :D ) een basic ....
Ik vind enkel Nederlandse zenders terug zonder signaal weliswaar ( lees Hollandse ) in mijn zenderlijst staat geen enkele post die tv vlaanderen aanbiedt ( ja mijn abonnement is betaald ;) ) ...

Maar blijkbaar volgens de MH dealer heeft dit niks met tv vlaanderen te maken, mar alles met Alden

Maar de oplossing van de dealer was wel .... neemDVD'tjes mee ...duh .... :smt030


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 42 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MarcDe, Mataboe, Peter G


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling