CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 20:51

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: TVV (TV Vlaanderen ) en Campers ofte Mobilhomes
BerichtGeplaatst: 27 jul 2019 08:08 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 19 jul 2015 15:48
Berichten: 15
Beste camperaars,
Graag jullie advies en of mening voor volgend probleem. Ik heb sinds jaren een abonnement bij TVV. Smartcard dient via de CJ module ingebracht te worden. Gebruikte diezelfde kaart ook thuis in mijn vroegere TV die voorzien was van ingebouwde decoder. Die huis TV is defect en werd door een nieuw toestel vervangen, evenwel zonder decoder. Ik word een decoder toegestuurd door TVV, en daarin zit de chip reeds ingebouwd en de smartcard TVV kan ik bijgevolg niet meer gebruiken in de TV in mijn camper. Gebeld met TVV en probleem gesignaleerd. Antwoord van TVV, de chip kan je niet verwijderen uit de decoder en dus zul je maar twee abonnementen moeten kopen bij TVV, één voor de camper en één voor de TV in jouw woning, ofwel moet je maar die decoder met nog eens aparte voeding, HDMI kabel en afstandsbediening gebruiken in de camper. Klantonvriendelijk tot en met en een klantendienst medewerker die wellicht het bestaan niet kent van een camper ofte mobilhome. Alle TV's in de campers zijn voorzien van een CJ module. Hoe lossen jullie dat op, veel camperaars hebben een abonnement bij TVV. Ik zou het waarderen jullie advies en of oplossingen te mogen lezen.
TVV, realiseert zich niet dat ze daardoor hun klanten naar de concurrentie sturen en dat TV kijken via streaming aan een niet te stuiten opmars bezig is.
mvg
Silverfoxpat.


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 12 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling