CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 27 apr 2024 09:17

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Teleco magicsat problemen
BerichtGeplaatst: 11 mei 2006 20:10 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 27 aug 2005 08:55
Berichten: 7
Hallo iedereen,

ik wil beginnen met te zeggen dat ik heel blij ben met de schat aan info die te vinden is op deze site, echt prachtig...Maar ik heb een probleempje waar ik nog geen antwoord op heb gevonden.
We hebben een tijdje geleden een 2de hands motorhome gekocht met daarop een teleco magicsat gemonteerd. In het begin ging alles prima maar nu begint hij echt kuren te krijgen. Als hij begint te zoeken en de satelliet vindt zet hij het beeld perfect scherp maar dan verschijnt op het tv scherm: no signal en begint hij verder te zoeken met uiteindelijk de melding: error...Voordien bleef hij gewoon staan bij het goede beeld en kon ik de rest van de ( meestal duitse zenders bekijken.) Wat nu ook al niet meer lukt is het veranderen naar de satelliet met tv5...Tijdens onze laatste reis was dat de eerste dagen geen enkel probleem en dan ineens niets meer gevonden, zelfs geen eerste beeld...Eerst dacht ik dat de analoge uitzendingen gestopt waren maar thuis gekomen merkte ik dat ik met de schotel in huis geen problemen had...Iemand een idee? Ik was van plan me een digitale ontvanger aan te schaffen maar dan enkel als de problemen die ik nu heb niet te serieus zijn...Dank bij voorbaat!

Wim.


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 3 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling