CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 23 apr 2024 14:19

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: scheidingsrelais probleem
BerichtGeplaatst: 25 jun 2016 21:05 
Offline
+50 Postings
+50 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 nov 2014 16:03
Berichten: 129
onderweg naar onze skitrip onderweg gestopt voor te overnachten en blijkbaar had de frigo die op 12v werkt de huishoud batt leeg getrokken dus blijkbaar was er een laadprobleem dus liet ik de motor terug even draaien en op het controlepaneel zag ik inderdaad niet dat deze aan het laden was.
Niks aan te doen dus moesten we slapen in de kou maar als je wat dichter bij elkaar gaat liggen is dat nog zo geen probleem (4°).
Gelukkig was onze bestemming een camperplaats met 220 volt en was het laden via 220 geen probleem dus de vakantie zelf was geen probleem.
Op de terugweg was mij opgevallen dat de batterij nu wel aan het laden was en nog bij de volgende trip ook geen probleem buiten dat het bedieningspaneel plotseling beweerde dat de start batterij leeg was en de huishoud batterij vol ???????
Kortom ik denk dat de print van het controlepaneel waar de scheidingsrelais opzit het aan het begeven is .
Nu was mijn vraag of nog mensen dit al hebben voorgehad en of het plaatsen van een nieuwe losse scheidingsrelais een oplossing kan zijn (de oude dus overbruggen).

Groeten
Tom


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 12 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann&Koen, Paumen


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling