CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 18:45

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Wie weet hoe een omvormer werkt ?
BerichtGeplaatst: 17 aug 2017 06:54 
Offline
+1000 Postings
+1000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 18 aug 2010 07:24
Berichten: 1378
Woonplaats: deurne
goh waar beginne héé

de camper was klaar enkel de hersteling van de mazoutpomp en dat was iets voor kareltje cola.
dus ik bel hem en nog geen uur later beld ie mij terug om te zeggen dat ie binne het halfuur te wilrijk was lmet depaneur.
ik verschoot want de camper was nog niet transport bereid...
karel zegt als ik hem vraag of ik niet beter eerst het controle paneel zou vastschroeven , nee da hoeft niet ,ik rij er voorzichtig mee ..... en het feit dat het 21h was en pikkedonker int pand te wilrijk vond ik geen vijzen en materiaal

dus hij haalt em op ,zet em op truck en is weg ermee

3 dagen later kom ik kijken en w<at stel ik vast .... het electropaneel lag op de grond.. 2j werk na de bom ...... twas van niemand !!
en nu heb ik problemen ... ik heb 220v erop en af en toe krijg ik 12v via de omvormer

ik heb karel aangeschreven maar die reageren niet ..waarom ook .....ze zijn betaald geweest (1700€)

nu heb ik vandaag een 220v schakelaar daarvan het pinneke achteraan afgebroken of was mss al door de val beschadigd ,(ik weet het niet ).... maar in ieder geval nu doet ie niks ,geen 220v.... geen 12v ......pffffffffff en fotos kan ik ook niet plaatsen wat dat programma(tinpic) doet raar opt net

Afbeelding

dit is het controlepaneel

en normaal (zou ik toch denken) als ik de 220V aan zet ,dan zou de omvormer toch 6 van de 12 contacten onder stroom moeten te komen staan om die dan op haar beurt door te leiden naar de objecten (licht, radio, frigo, boiler ,waterpomp & algemene 12v) ,niet ??

nu heb ik er 2 van de links boven duw schakelaars waarvan er één het duwknopje is afgebroken door de val en de andeer achteraan een pinnetje is afgebroken (mss ook wel door die val) ..............waar kan ik die kopen ?? een 3A 220V en een 1,8A 220V
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 1 reply

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bmci-2950, fiatboy12, mabaert, mopar, rolu


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling