CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 23 mei 2024 06:48

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Belgische kust.
BerichtGeplaatst: 05 maart 2005 16:58 
Offline
+250 Postings
+250 Postings

Geregistreerd: 18 nov 2004 12:30
Berichten: 400
Woonplaats: Groot Sint Niklaas
Men verplicht ons, op een paar uitzonderingen na, aan de begische kust op camping te gaan staan.Buiten het seizoen, als de camping tenminste die periode geopend is, is het blijkbaar geen probleem.Maar na Pasen, wordt het wat anders.Ik heb vorig jaar in juli en augustus enkele pogingen ondernomen, maar zonder succes.Het was meestal voor een paar dagen dat ik plaats vroeg.Nu dacht ik: ik ga eens informeren naar de voorwaarden voor een seizoenplaats.Ik ben deze morgend begonnen en heb verschillende campings opgebeld.Mijn voorkeur ging naar Bredene, maar camping Duinzicht en Astrid, hadden geen enkele vrije plaats.Iedereen die er vorig jaar stond, kwam terug.De personen waarmee ik belde waren wel zeer vriendelijk aan de telefoon.Bij een derde camping die ik opbelde, werd ik door een vrouw, als het ware bijna afgesnauwd.Ik wacht nu nog op het antwoord van een camping in Wenduine, waar een goede vriend al sinds jaren met een sta-caravan staat.Ik had daar enkel "contact" met het antwoordapparaat.
Hoe graag ik ook in het seizoen regelmatig eens aan onze kust verblijf voor een paar dagen, schijnt dit onmogelijk te zijn.Wat als ik, op de dag
dat ik er voor een paar dagen eens uit wil en kan???Moet ik de kust "afdweilen" van De Panne tot Knokke en telkens ik een camping tegenkom, gaan "smeken" of ik er een paar dagen mag staan????
Flor


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 20 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling