Beste Sinjoren, of liever nog Randsinjoren!
Daar ik volgende week enkele dagen moet komen werken aan (langs) het Astridplein, dus bij het Station en de Zoo zou ik volgende oproep willen doen.
Ik weet dat parkeren daar met de, al een poosje aan de gang zijnde werken, geen lachertje is. Daarom overweeg ik om met de motorhome tot ergens net buiten het centrum te komen, me daar te parkeren, en van daaruit met ofwel het openbaar vervoer of met de fiets mij te verplaatsen tot op het Astridplein.
Is er onder jullie iemand die weet waar ik voor enkele dagen terecht kan? Het hoeft helemaal geen zeezicht of met zicht op de bergen te zijn, het is enkel om mij er te slapen te leggen. Als het maar een beetje veilig staan is, en ik op fietsafstand of met makkelijke bus- of tramverbinding verbinding naar het Astridplein geraak ben ik al heel tevreden.
Pluspunt om de mh de ganse dag achter te laten zou natuurlijk op privé terrein, mag zelfs bedrijven terrein zijn.
Elektriciteit, enkel om de batterij wat op peil te houden en de koelkast op te laten werken is meegenomen, maar zeker geen vereiste!
Groeten,
geert