CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 03 jun 2024 23:13

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: antwoord van de dienst toerisme Turnhout
BerichtGeplaatst: 17 mei 2006 06:41 
Offline
+1000 Postings
+1000 Postings

Geregistreerd: 19 apr 2006 09:08
Berichten: 1039
Woonplaats: Turnhout (ANTWERPEN)
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Ingrid Bleyens [mailto:ingridbleyens@telenet.be]
Verzonden: woensdag 3 mei 2006 14:36
Aan: toerisme@turnhout.be
Onderwerp: brief aan de stad Turnhout


Op aanvraag van vele mensen met een camper die onze stad willen bezoeken ,maar niet weten waar ze met hun camper 1 of 2 dagen kunnen blijven staan is hier mijn vraag.

Waarom zijn er in Turnhout geen camperplaatsen (vele denken dat wij willen kamperen maar wij zoeken alleen maar plaats waar we kunnen staan dus geen stoelen of tafels buiten maar gewoon parkeren) In de provincie Limburg daar zijn ze zeer campervriendelijk ,dus waarom zo een mooie stad als Turnhout ook niet campervriendelijk maken ?

Aan de nieuwe kaai torens bv.(zie in Neerpelt) dat zou de ideale plaats zijn of aan de nieuwe parking aan het stadspark .De eigenaars met een camper zitten dan net of bijna in het centrum of het stadspark, parkeren,gaan een wandeling doen en misschien ook een terrasje .Dus een goed idee om onze mooie stad te promoten.

Vele sturen ons naar een camping maar dat is niet wat wij zoeken, want stroom of water hebben wij niet nodig ,toch vele onderons niet ,alleen diegene die meerdere dagen onderweg zijn en nergens met hun afval water of ledigen van hun toillet terecht kunnen dan is een camping ok ,maar de camping eigenaars willen dan ook de volle pot en ik vind dat ze hun prijzen dan maar eens aanmoeten passen wij vragen alleen een stukje grond waar we de camper kunnen zetten ,en ook de camping uitbaters zien liever iemand met een caravan omdat die altijd langer dan 2 dagen blijven dus voor hun meer geld in het laatje .Daarom willen wij jullie toch eens vragen om over dit voorstel te willen nadenken .Dank alvast en de vriendelijke groeten van de vele mensen met camper die onze stad willen bezoeken.

Hopelijk kan ik op de http://www.campersite.be goed nieuws brengen en misschien kunnen jullie zelf eens een kijkje gaan nemen op deze site dan weet je wat er allemaal onder de camperristen gebeurt .nogmaals dank en hopelijk op positief nieuws.

antwoord dienst toerisme 16 mei 2006

Geachte mevrouw Bleyens

Hartelijk dank voor de complimenten over onze stad!

Wij hebben begrip voor uw bekommernis omtrent het ontbreken van camperplaatsen in onze stad.

Wij kunnen u echter meedelen dat de "vage plannen" rond de ontwikkeling van camperplaatsen op dit moment stilaan geconcretiseerd worden. Men denkt er momenteel aan om zulke camperplaats te voorzien aan de Nieuwe Kaai aan het kanaal in Turnhout, doch wij durven momenteel nog geen concrete datum plakken op de afronding van het project.

Met vriendelijke toeristische groeten
Cristl Van den Broeck
Dienst Toerisme/Stadspromotie

_________________
Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid;ik creeer,pauzeer,wissel dan af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen.en als me dat allemaal teveel word,doe ik gewoon even niets.


Laatst bijgewerkt door Grietje en Franco op 17 mei 2006 18:45, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 8 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling