CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 29 apr 2024 12:29

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Staanplaatsen Nieuwpoort.
BerichtGeplaatst: 08 mei 2005 21:57 
Van dit verlengd weekend geprofiteerd om nog even naar de kust te gaan.

Neen, niet de belgische, maar noord-frankrijk. Zalig boven op een duin met de zee aan je voeten en niemand die iets zegt van dit of dat kan niet!

Vermits wij aan het motorhome weekend van de stropkes gingen deelnemen kwamen wij op vrijdag al terug.

Uit nieuwsgierigheid toch eens in Nieuwpoort gestopt om de staanplaatsen die er dankzij de inspanningen van sommige forumgangers gekomen zijn te bezoeken.

Grote verwondering! Aan de parking langs de kade van de vismijn stonden 4 MH's.

Aan de officiële plaatsen stond er NIEMAND.

Het was er ook onmogelijk om er te staan. Slechts 1 plaats was bruikbaar en voor de andere plaatsen liggen dwars enorme metalen buizen (of zoiets) die de staanplaatsen tot minder dan de helft van de lengte reduceren.

Wij hebben er terplaatse blijven eten en nadien ging ik op zoek naar een vuilcontainer. Die stond er inderdaad, maar gesloten met een hangslot? Dan ons vuilzakje maar terug meegenomen.

Iets later kwamen franstalige landgenoten zich nog naast ons parkeren en bij het zien van de borden kwamen zij vragen of er niet kon overnacht worden.

Dank zij de gegevens van Toon kon ik de mensen dan toch wel nuttige informatie geven over de overnachtingsplaatsen aan het spaarbekken.


Hier stel ik mij dan toch wel enkele vragen:
1- Als men toch wil streng zijn, waarom dan die MH laten staan aan de kade van de vismijn

2- Als men de officiele staanplaatsen wil laten gebruiken, waarom staat men dan toe dat deze op een dergelijke wijze geblokkeerd worden? (zeker tijdens een verlengd weekend)

3- Als men een vuilcontainer op slot doet, vraagt men gewoon dat de mensen hun vuilzak er gewoon op de grond neergooien.

PS op het doodlopend straatje tussen Nieuwpoort en Oostduinkerke stonden minstens 25 MH's. Een zigeunerkamp is er niets tegen. Wij kunnen dan ook binnen de korste keren reacties hierop verwachten.


Omhoog
  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 4 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling