CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 29 apr 2024 16:24

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Wervik
BerichtGeplaatst: 20 aug 2005 17:18 
Offline
+50 Postings
+50 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 nov 2004 07:00
Berichten: 231
Woonplaats: Geluwe
Beste leden en bezoekers,
in de maand september of oktober heb ik een afspraak met de schepen van de stad Wervik met deelgemeente Geluwe om de noden van MHstandplaatsen te weerleggen.
ALLE TIPS ZIJN WELKOM hoor.
Het stadsbestuur wil op het eiland De Balokken vijf, zes plaatsen voor motorhomes voorzien. De eerste twee volgende maanden willen ze met de eerste fase en het dossier dan op de gemeenteraad brengen.
Ik citeer de woorden van onze schepen: Binnen het strategisch beleidsplan van de Leiestreek werd Wervik als de meest geschikte camping bevonden. Vijf, zes plaatsen voor campers. Het zal gaan om een bescheiden camping. We willen ook zorgen voor een betere verlichting in die zone. Dat er wel degelijk vraag is naar een beperkte mogelijkheid voor het stationeren van campers werd dit jaar als opgewerkt. Er zijn soms clubs die het eiland aanraden. ( meerdere malen heb ik onze site met forum gesprekken in verband standplaatsen gemailt en wat brieven en telefoontjes en hopelijk zijn we vertrokken)
Verder nieuws volgt binnen enkele maanden; want volgens de Burgemeester zouden ze het volgend seizoen kunnen starten. We zien wel en kijken er alvast naar uit.
Groeten
GI


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling